پروفیل آلومینیوم ترمال بریک

لیست قیمت پروفیل آلومینیوم تولید آکرول اراک

برای دریافت لیست قیمت پروفیل آلومینیوم تولید آکرول اراک با همکاران ما در ارتباط باشید. یکی از بزرگترین کارخانه های تولید کننده پروفیل های آلومینیوم در کشور شرکت آلوم رول اراک است. این کارخانه با استفاده از بیلت های استاندارد داخلی و خارجی انواع پروفیل را به صورت استاندارد و با کیفیت بسیار خوب برای مصارف داخلی و خارجی تولید می کند. پروفیل های تولید شده به صورت خام و با رنگ های استاتیک و آنودایز بر اساس سفارش مشتری عرضه می گردد. برای خرید مستقیم و بدون واسطه از کارخانه های تولید کننده در اراک و تهران با ما همراه باشید.  

قیمت پروفیل آلومینیوم دوجداره سری کشویی آکرول

برای اطلاع از قیمت پروفیل آلومینیوم دوجداره سری کشویی و لولایی آکرول هم اکنون تماس بگیرید. پنجره های دو جداره کشویی با توجه به ایجاد فضای بهتر و مفیدتر در اماکن مختلف بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و از این رو پروفیل های مخصوص تولید این نوع پنجره ها با طرح های مختلفی عرضه می گردند. پروفیل های کشویی که به صورت ریل می باشند با انواع معمولی و ترمال بریک با عایق حرارتی تولید می شوند. پوشش رنگی پنجره های دوجداره با توجه به نیاز مشتری به دو صورت آنودایز و استاتیک موجود است که در زمان سفارش کد رنگ مورد نظر از رآل استاندارد مشخص می گردد.  

دانلود کاتالوگ پروفیل آلومینیوم آکرول

برای دانلود پروفیل آلومینیوم پنجره کشویی و لولایی سری مختلف و تیغه کرکره آکرول کلیک کنید. پروفیل های شرکت آلومرول که با برند آکرول معروف هستند در مقاطع مختلف نرمال و ترمال بریک و با سایزهای متنوع بر اساس نیاز مشتری تولید و با رنگ های بسیار متنوع با تکنولوژی روز دنیا پوشش داده می شوند. پروفیل های آکرول از اکسترود بیلت های استاندارد و فابریک ۶۰۶۳ تولید می گردند و به صورت تناژ از درب کارخانه و یا نمایندگی های مجار عرضه می گردند. برای دریافت کاتالوگ و اطلاع از طرح های مختلف پروفیل های دو جداره آکرول با همکاران ما در ارتباط باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *