شمش آلومینیوم ایرالکو

خرید شمش آلومینیوم ایرالکو از کارگزاری بورس

برای خرید شمش آلومینیوم ایرالکو، المهدی و هرمزال از شرکت های کارگزاری بورس تهران از سایت آلوم متال دیدن فرمایید.

عرضه بورس در بخش قیمت درج می گردد. اگر شما هم خریدار و فروشنده شمش های آلومینیومی خالص در داخل و یا خارج از کشور هستید می توانید با ارتباط با ما بهترین نوع شمش را با آنالیز و تست های آزمایشگاهی دریافت نمایید.

قرار داد در دفترخانه های رسمی ثبت گردیده و مطابق آن تحویل خواهد شد. شمش های ارائه شده توسط ما برای شرکت های داخلی از طریق دریایی و در بندر عباس تحویل می گردد و در صورتی که قرار داد با شرکت های خارجی باشد در نزدیک ترین بندر عرضه خواهد گردید.  

شمش آلومینیوم

نحوه خرید شمش آلومینیوم هرمزال از بورس

برای کسب اطلاع از نحوه خرید انواع شمش آلومینیوم ایرالکو، المهدی و هرمزال از بورس یا بازار با ما همراه باشید.

کارخانه المهدی یکی از کارخانه های بزرگ کشور است که شمش آلومینیوم را با استاندارد های مختلف تولید می نماید. محصولات این شرکت از طریق بورس و تالار فلزات با قیمت روز به فروش می رسد.  

نرخ فروش شمش آلومینیوم

شمش آلومینیوم بر اساس دو عامل قیمت گذاری می شود. نرخ روز آلومینیوم در بورس لندن و دلار تعیین کننده قیمت به روز آن در بورس تهران می باشد. بنابراین با توجه تغییرات لحظه ای این دو عامل قیمت شمش آلومینیوم همیشه در حال تغییر و تحول می باشد.  

فرمول مبنای محاسبه نرخ آلومینیوم در بورس فلزات

خرید شمش آلومینیوم آلیاژی از بورس

برای خرید و فروش شمش آلومینیوم آلیاژی از شرکت های کارگزاری بورس با ما همراه باشید و از تخفیفات ویژه آن بهره مند گردید.

از آنجاییکه استحکام و سختی فلز خالص همیشه کمتر از آلیاژ های آن فلز است ، عموما از فلزات بصورت آلیاژی استفاده می شود و از خلص معمولا در کاربرد های ویژه استفاده می شود.

آلومینیوم با دارا بودن آلیاژهای مختلف با ترکیب و خواص متفاومت در محدوده کاربری فراوانی توانسته است ایفای نقش کند. بنابراین برای بالا بردن سختی آلومینیوم از طرق و روشهای مختلف استحکام آن را افزایش می دهند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *