خرید ورق آلومینیوم آلیاژ 2024 تهران

خرید ورق آلومینیوم آلیاژ ۲۰۲۴ تهران

خرید ورق آلومینیوم آلیاژ ۲۰۲۴ تهران از طریق سایت فروش و به صورت اینترنتی امکان پذیر است. این فلز آلیاژی از مهمترین آلیاژ های گروه ۲۰۰۰ است. برای خرید این محصول با مادر تماس باشید. آلومینیوم  ۲۰۲۴ یک فلز آلیاژی محسوب می شود که عنصر آلیاژی به کار رفته در این فلز منیزیم است. آلومینیوم 2024 ویژگی بارز این آلیاژ مقاومت به خستگی و استحکام بلای این فلز آلیاژی می باشد. در صنایع مختلف در صورتی که این آلیاژ برای انجام عملیات حرارتی استفاده می شود مقاومت به خستگی و استحکام ورق آلومینیوم ۲۰۲۴ به صورت قابل ملاحظه ایی افزایش می یابد. خرید ورق آلومینیوم آلیاژ ۲۰۲۴ تهران به صورت دسته اول و بدون واسطه از درب کارخانه از طریق ثبت سفارش در وب سایت فروش امکان پذیر است. از معایب ورق آلومینیوم آلیاژ ۲۰۲۴ این است که از این فلز در موارد جوش پذیری باید کمتر استفاده شود به این دلیل که بعد از عملیات جوش پذیری ساختار فیزیکی این آلیاژ کمی تغیر کرده و مقاومت به خوردگی به عوامل محیطی این آلیاژ را کاهش می دهد. آلومینیوم 2024 قیمت روز ورق آلومینیوم آلیاژ ۲۰۲۴ با توجه به نوسانات اخیر حدودی بوده و بسته به مقدار ورق آلومینیوم و نوع آلیاژ و زمان تحویل این کالا می باشد.

ویژگی های کاربردی آلیاژ ۲۰۲۴

  • شکل پذیری و فرم پذیری خوب
  • قابلیت مکانیکی و ماشین کاری
  • مقاومت به خستگی بالا

آلیاژ های آلومینیوم به طور کل به دو دسته آلیاژ های کارپذیر و آلیاژ های ریختگی تقسیم بندی می شود. خرید ورق آلومینیوم آلیاژ ۲۰۲۴ تهران از طریق وب سایت فروش و از طریق اینترنتی ثبت می شود.

خدمات هنگام خرید ورق آلومینیوم آلیاژ ۲۰۲۴ چیست؟

  • ارائه نظریه کارشناسی در مورد انتخاب آلیاژ کاربردی
  • ثبت ابعاد، اندازه، تعداد، وزن به سفارش مشتری
  • بارگیری و حمل بار توسط نیروی خدماتی
  • ارسال رایگان به محل مورد نظر مشتری

خرید ورق آلومینیوم ۲۰۲۴ به چه نحوی صورت میگیرد؟

خرید ورق آلومینیوم آلیاژ ۲۰۲۴ به صورت دسته اول به قیمت روز محاسبه می شود. و طبق نرخ فلزات لندن محاسبه می شود. خریداران با مراجعه به وب سایت فروش خرید خود را به صورت اینترنی ثبت می کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *