کارخانه تولید نبشی آلومینیوم اراک

شرکت تولید کننده پروفیل آلومینیوم نبشی

برای ارتباط مستقیم با شرکت تولید کننده پروفیل آلومینیوم نبشی، ناودانی، قوطی و سپری با مشخصات مختلف با ما همراه باشید. از نبشی های آلومینیومی برای ساخت قفسه ، براکت ، سازه های کامپوزیتی و بسیاری موارد دیگر استفاده می شود. استفاده از آلیاژ های گروه ۶۰۰۰ علاوه بر سبکی وزن و عدم خوردگی موجب استحکام بالا و قابلیت جوشکاری و ماشین کاری را دارند. شرکت های آلومینیوم سازی در اراک با استفاده از بیلت های استاندارد شرکت های معتبر همچون ایرالکو مقاطع مختلف را اکسترود داده و به صورت آنادایز شده و رنگی استاتیک عرضه می نمایند.  

فروش انواع پروفیل نبشی آلومینیوم آلیاژ ۶۰۶۳

انواع پروفیل نبشی آلومینیوم آلیاژ ۶۰۶۳ با ضخامت و اندازه های مختلف و قیمت ارزان به فروش می رسد. انواع مقاطع آلومینیومی که دارای زاویه های قائمی و به شکل ال انگلیسی هستند را اصطلاحا نبشی می نامند. نبشی های آلومینیومی دارای ابعاد استانداردی هستند و در هر یک از آنها اندازه بال ، ضخامت و قوس های گوشه و لبه ها تغییر می نماید. نوع آلیاژ آنها بیشتر از نوع ۶۰۶۳ یا ۶۰۶۱ است و دارای ضخامت بالایی همراه با قابلیت ضد خوردگی و جوشکاری می باشند. خرید نبشی و سایر محصولات آلومینیومی به صورت عمده از کارخانه و جزئی آن از بازار های فروش می باشد.  

خرید پروفیل آلومینیوم نبشی بازار تهران

پروفیل آلومینیوم نبشی در بازار خرید بر اساس نیاز در دو نوع ۶۰۶۱ و ۶۰۶۳ در بازار خرید موجود می باشد. از این محصول می توان در بسیاری از صنایع و کاربرد ها استفاده نمود. از پروفیل آلومینیوم نبشی در بسیاری از صنایع بر حسب تشخیص استفاده می گردد. مهم ترین صنعتی که از این محصول استفاده می کند ساختمان است. می توان این محصول را در صنایع مختلف دیگری مانند پارتیشن، درز گیری و نگه دارنده کنج یخچال ها استفاده نمود. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توان با کارشناس فروش این محصول ارتباط برقرار کرد. امروزه بازار صنایع مختلفی به آلومینیوم پیوند خورده است. این محصول به عنوان جایگزین فولاد و آهن در بسیاری از صنایع مانند خودرو سازی و ساخت خانه های پیش ساخته استفاده می گردد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *