کارخانه تولید نبشی آلومینیوم اراک

فروشنده نبشی آلومینیوم قلعه مرغی تهران

برای خرید نبشی آلومینیوم از فروشنده قلعه مرغی و پامنار تهران با ما در ارتباط باشید. برای تولید اختصاصی و خرید مطابق نیاز قالب سازی و اکسترود انواع مقاطع آلومینیوم توسط کارخانه اراک صورت می گیرد. قیمت نبشی های آلومینیومی بر اساس قیمت روز بیلت آلومینیوم و هزینه های سربار آن می باشد. در صورت اختصاصی بودن پروفیل هزینه های تولید قالب نیز اضافه می گردد. هزینه رنگ یا آبکاری و برش در ابعاد کوچکتر محصولات آلومینیومی بر قیمت آن افزوده می نماید.  

تولید نبشی آلومینیومی در اراک

در اراک کارخانه بسیاری هستند که در زمینه اکستروژن محصولات آلومینیومی فعالیت می نمایند. نبشی آلومینیومی از دو نوع تبدیلی و فابریکی تولید می شوند و با کیفیت بسیار خوبی عرضه می گردند. سایز های مختلفی از نبشی های آلومینیومی در دسترس است که بیشتر به صورت استاندارد می باشند. در صورت درخواست سایز هایی غیر استاندارد و غیر معمول که به نام اختصاصی معروف می باشند قالب مورد نیاز آن طراحی و پروفیل های مورد نیاز تولید می گردد.  

ویژگی های نبشی آلومینیومی:

  •  مقاومت در برابر خوردگی
  •  استحکام کششی بالا
  •  سطح با کیفیت و صاف
  • وزن سبک

 

قیمت فروش نبشی آلومینیوم تبدیلی

نبشی آلومینیوم تبدیلی و استاندارد با آلیاژ های گروه ۶۰۰۰ تولید و با قیمت روز به فروش می رسد. انواع پروفیل های آلومینیومی با توجه به وزن سبک و استقامت در برابر خوردگی در صنایع ساختمانی و سازه های دریایی مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از این مقاطع نبشی های آلومینیومی هستند که با مقاطع استاندارد به شکل ال انگلیسی بوده که اندازه باله ها متغیر و گوشه های گرد یا صاف دارند. با توجه به نیاز به استقامت بالا از گروه ۶ آلیاژی و آلیاژ های ۶۰۶۱ و ۶۰۶۳ استفاده می گردد. برای سفارش و خرید مستقیم و بدون واسطه از شرکت های تولید کننده با شما همراه خواهیم بود.  

فروش نبشی آلومینیوم ارزان قیمت

برای خرید و فروش نبشی آلومینیوم ارزان قیمت با کیفیت مواد و رنگ مناسب با ما همراه باشید. نبشی های آلومینیومی ۶۰۶۳ محصول اکسترود بیلت های استاندارد شرکت های بزرگی همچون ایرالکو و دوبال هستند و به همین علت از استحکام کششی و خمشی خوبی برخوردار می باشند. یکی از بازار هایی که نبشی های آلومینیومی را به صورت عمده و جزئی به فروش می رسانند در تهران و در بنگاه های مختلف محله های عنوان شده می باشد. شما انواع محصولات آلومینیومی را بدون نیاز به حضور مستقیم و فقط به صورت تلفنی در محل مورد نظر خود دریافت نمایید.  

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *