فروشنده گرد آلومینیوم آلیاژ 6063 مشهد

فروش گرد آلومینیوم آلیاژ ۷۰۰۰ کارخانه اراک

انواع میله گرد (میلگرد)، تسمه و لوله آلومینیوم آلیاژ گروه ۶۰۰۰ و ۷۰۰۰ از کارخانه اراک به فروش می رسد. برای خرید مناسب محصولات آلومینیومی از اراک مهد آلومینیوم ایران با ما همراه باشید. عمده ترین تعاریف از آلیاژ های آلومینیوم در عملیات حرارتی آن تعریف می گردد و بدین صورت به حرارت پذیر و حرارت ناپذیر تقسیم بندی می شوند. این دو عملیات در آلیاژ های ریختگی و کارپذیر مشاهده می گردد. آلیاژ های آلومینیومی که که مقاومت آنها از طریق ریختگی و کار پذیری زیاد می شود عملیات حرارتی ناپذیر می گویند و هر نوع آلیاژ دیگری که از این دو طریق استکام آن افزایش یابد عملیات حرارتی پذیر می نامند. بر اساس این آلیاژ ها است که فلز ویژگی های خاصی را پیدا می کند و در استفاده در صنایع مختلف قابل استفاده می گردد.  

آلومینیوم گرد آلیاژی تولید آلومینات اراک

میلگرد و گرد آلومینیوم آلیاژی تولید شده در کارخانه آلومینات و آکرول اراک با قطر و طول شاخه مختلف به فروش می رسد. میلگرد آلومینیوم آکرول اراک با قطر های مختلف و مورد نیاز صنایع از بیلت هایی با آلیاژهای گروه ۲۰۰۰، ۵۰۰۰، ۶۰۰۰ و ۷۰۰۰ اکسترود می گردند و پس از انجام سایر عملیات ها به بازار و مشتری عرضه می گردد. میلگرد های آلومینیومی آلیاژی را می توان مستقیما از در ب کارخانه و در حجم کم از بازار تهران در پامنار و قلعه مرغی تهیه نمود.  

قیمت میلگرد آلومینیوم

میلگرد آلومینیومی با توجه به هزینه های تولید و آلیاژ های مورد استفاه از قیمت های متفاوتی برخوردار هستند که به صورت روزانه و با ارتباط با همکاران اطلاع داده خواهد شد.  

فروش میلگرد آلومینیومی آلیاژ ۲۰۲۴

میله گرد آلومینیومی آلیاژ ۶۰۶۱، ۶۰۶۳، ۲۰۱۴، ۲۰۲۴، ۷۰۷۵ و ۵۰۸۳ با قطر های متنوع در تهران و اراک به فروش می رسد. میله های آلومینیوم تو پر در اشکال مختلف مربع، مستطیل و گرد تولید می شوند و بر اساس نیاز صنعت و مشتری با آلیاژ های مورد نیاز اکسترود می گردند. برای اینکه با بر جسته ترین تامین کنندگان، تولید کنندگان و صادر کنندگان محصولات آلومینیومی ارتباط برقرار نمایید می توانید از بانک اطلاعاتی موجود در شرکت استفاده کنید.  

قیمت میله گرد آلومینیوم ۲۰۲۴

میله گرد آلومینیومی با مشخصات فنی مختلف دارای قیمت های مختلفی است که هر یک از المان های آلیاژ، قطر، تلرانس و عملیات های حرارتی در قیمت تمام شده موثر خواهد بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *