کارخانه سازنده پروفیل هیت سینک آلومینیومی

قیمت هیت سینک ریل آلومینیومی ال ای دی پروفیل شاخه ای

هیت سینک ریل آلومینیومی ال ای دی شاخه ای مناسب برای تولید انواع چراغ ارائه می گردد.هیت سینک آلومینیومی یکی از مهمترین قطعات مورد نیاز برای تولید چراغ های ال ای دی است ولی با توجه به پنهان بودن آن در پشت لامپ مشاهده نمی شود و یا تصور اشتباه این است که لامپ های ال ای دی حرارتی ایجاد نمی کند که نیاز به هیت سینک باشد.  

کاربرد هیت سینک آلومینیومی

لامپ های معمولی و ال ای دی بعد از عبور جریان همانند سایر قطعات ایجاد حرارت می کنند که باید به خوبی مدیریت شده و آن را هدایت نمود. هیت سینک این نقش را به عهده گرفته و قسمت خنک کننده این محصولات می باشد. Heat Sink به صورت پروفیل و شاخه ای و یا ریخته گری تولید می گردد که با توجه به جنس آلومینیومی انتقال حرارت را به نحو احسنت انجام می دهد و از داغ شدن بدنه و کاهش طول عمر انواع لامپ ها جلوگیری می کند.  

قیمت هیت سینک آلومینیومی

همانطور که مطرح شد هیت سینک ریل آلومینیومی ال ای دی از جنس آلومینیومی است و قیمت آن به روز و هر لحظه متغیر می باشد. لذا جهت عقد قرارداد ها نیاز به استعلام قیمت ها از مراجع معتبر می باشد. جهت مدیریت هزینه ها و قیمت تمام شده این کالا باید طراحی بهینه با مناسب ترین محاسبات علمی و هزینه ای نمود تا حد ممکن تقلیل یابد و از مشاور خوبی برای این منظور استفاده کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *