نمایندگی فروش انواع ورق آلومینیوم آجدار قلعه مرغی

نمایندگی فروش انواع ورق آلومینیوم آجدار قلعه مرغی

نمایندگی فروش انواع ورق آلومینیوم آجدار قلعه مرغی با هدف خدمات دهی در زمینه توزیع این محصول در خدمت مشتریان از شهر های شیراز، اصفهان، تهران، مرکزی می باشد. ورق آلومینیوم  آجدار در صنایع مختلف از جمله صنایع بسته بندی و دکوراسیون کاربرد ویژه ایی دارد. با توجه به اینکه ورق آلومینیوم در ابعاد و رنگ های مختلف تولید می شود در مصارف عایق کاری و نمای ساختمان هم مورد استفاده است. نمایندگی فروش ورق آلومینیوم آجدار قلعه مرغی در زمینه عرضه محصولات خود  برای صنایع  مختلف داخلی و خارجی در حال ارائه خدمات ویژه برای مشتریان خود می باشد.

کاربرد ورق آلومینیوم آجدار

  • دکوراسیون داخلی
  • نمای ساختمان
  • کفپوش
  • صنعت خودرو سازی

علت استفاده از ورق آلومینیوم آجدار در صنایع مختلف چیست؟

سبکی وزن، شکل پذیری بالا، ظاهر تمیز و براق از ویژگی های بارز این نوع فلز است. ضخامت ورق آلومینیوم آجدار از ۰٫۸ الی ۵ میلیمتر است. ابعاد استاندارد  ۱۰۰۰*۲۰۰۰ و ۱۲۰۰*۲۵۰۰ نمایندگی فروش ورق آلومینیوم آجدار قلعه مرغی نمایندگی فروش ورق آلومینیوم آجدار قلعه مرغی این نوع ورق را در ابعاد دلخواه شما و با آلیاژ استاندار ۳۱۰۵ و ۱۰۵۰ تولید می کند. آلومینیوم آجدار در ساخت قطعات مختلف بدنه خودرو کاربرد دارد که مدل بادامی بیشتر در این صنعت به کار می رود.

 به چه دلیل آلومینیوم در ساخت و تهیه قطعات تزئینی کاربرد دارد؟نمایندگی فروش ورق آلومینیوم آجدار قلعه مرغی

قابلیت انعکاس نور آلومینیوم در کنار سایر خواص و ویژگی های این فلز موجب شده که درساخت قطعات تزئینی مورد استفاده واقع شود. دلیل دیگر این کاربرد ویژه مقاومت به خوردگی سطوح این فلز در برابر عوامل محیطی است.  

نمایندگی فروش انواع ورق آلومینیوم آجدار قلعه مرغی در کجاست؟

نمایندگی و بازار فروش ورق آلومینیوم آجدار، ساده و آلیاژی خیابان قلعه مرغی، بازار فتح و شادآباد  است. با ارتباط از طریق تلفن های تماس می توانید در کوتاه ترین زمان خرید خود را انجام دهید.  

خدمات نمایندگی انواع ورق آلومینیوم آجدار قلعه مرغی کدام است؟

سفارش انواع ورق آلومینیوم آجدار به قیمت روز که طبق نرخ فلزات لندن محسوب می شود. حمل و ارسال سفارشات به محل مورد نظر مشتری ، ارائه نظریه کارشناسی رایگان به خریداران این محصول می باشد.  

مزایای ورق آجدار قلعه مرغی

  • سختی و استحکام بالا
  • مقاومت به خوردگی در بابر عوامل محیطی
  • شکل پذیری آسان
  • جوش پذیری خوب

برای اطلاع از لیست قیمت ورق آجدار به سایت فروش ما مراجعه کنید و از خدمات پس از فروش ما بهره مند شوید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *