پروفیل آلومینیوم تولید کارخانه شهر اراک

پروفیل آلومینیوم تولید کارخانه شهر اراک

پروفیل آلومینیوم تولید کارخانه شهر اراک به صورت استاندارد ۶۰۶۳ و تبدیلی از ضایعات با طرح و نقشه مورد نیاز شما ارسال می گردد. آلومینیوم دومین فلز پرکاربرد در میان فلزات است که آهن در رتبه اول قرار دارد.

آلومینیوم به خودی خود فلزی بسیار نرم است و کارایی زیادی ندارد اما وقتی با مقادیر مختلف دیگر فلزات ترکیب شده و آلیاژهای گوناگونی تشکیل می دهد، در بسیاری از صنایع حرف اول را می زند.

آلومینیوم در میان دیگر فلزات بسیاری که وجود دارد ارزش بالا تری را کسب کرده است و به دلیل ویژگی هایی که دارد دارای محبوبیت بیشتری نیز می باشد. آلومینیوم از سنگ معدنی بوکسیت استخراج می شود و به صورت خالص به ندرت یافت میشود.

حدود یک قرن پیش آلومینیوم توسط یک دانشمند کشف شد ولی از خواص آن به طور کامل مطلع نبودند. با پیشرفت علم کم کم پی به خواص دیگر آلومینیوم بردند و از آن سازه های مختلفی را تولید کردند روز به روز کاربرد ها و ویژگی های آلومینیوم گسترش یافت و توسعه گرفت.

آلومینیوم حدود هشت درصد پوسته ی زمین را شامل میشود که با استفاده از آلیاژ های دیگر مقاوم سازی میشود و بر اساس نوع کاربرد خواص آن افزایش می یابد. محصولات آلومینیومی مناسب با نیاز های روز دنیا و با در نظر گرفتن تمام استاندارد ها طراحی میشوند و در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

پروفیل آلومینیوم تولید کارخانه شهر اراک

تولید کننده پروفیل آلومینیوم مقاطع خاص آلومینیومی در ایران با استفاده از مواد مرغوب و درجه یک توانسته بهترین پروفیل را تولید و در بازار ارائه دهد. جهت سفارش محصول به سایت اینترنتی فروش مراجعه فرمایید.

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی ترکیب های خاصی از آلومینیوم وجود دارد و با ترکیبات خاص اکستروژن آلومینیوم زمینه ی لازم برای تولید و رشد محصولات آلومینیومی و انواع پروفیل های جدید فراهم شده است.

کارخانه ی های تولید آلومینیوم در ایران با در اختیار داشتن دستگاه های پیشرفته تولید کننده ی انواع مختلف محصولات آلومینیوم در ایران می باشند.

در این کارخانه ها با بهره گیری از بهترین مواد اولیه قطعه های آلومینیومی را در ابعاد و اشکال مختلف تولید می کنند و در اختیار کارخانه های دیگر برای تولید محصول نهایی استفاده می شود.

تولید پروفیل آلومینیوم با قالب اختصاصی

پروفیل آلومینیوم در مقاطع خاصی ساخته میشوند که بسیار سبک هستند و انعطاف پذیری خوبی دارند بنابر این می توان به آسانی آن را در شکل های مختلفی تولید کرد و مورد استفاده قرار داد.

پروفیل ها از اکستروژن آلومینیوم ساخته میشوند و دارای قابلیت رنگ پذیری می باشند بنابراین این محصول در رنگ های بسیار متنوع موجود می باشد.

کاربرد مقاطع پروفیل آلومینیوم مقاطع پروفیلی دارای کاربرد های فراوانی در ساخت اتومبیل، ساخت هواپیما و ساختمان سازی و … می باشند که علاوه بر این ها در صنایع و محصولات دیگر نیز کاربرد دارند.

قیمت پروفیل آلومینیوم

نحوه ی خرید پروفیل آلومینیومی

پروفیل آلومینیوم در شهر های صنعتی ایران از جمله ی اراک به فراوانی و با تنوع بالا تولید می گردند. تولید کننده ی این محصول در ایران محصولات با کیفیت خود را توسط فروشگاه های معتبر آلومینیوم به فروش میرساند.

لازم به ذکر است که تولید کننده ی مقاطع پروفیلی با توجه به مشغله های فراوان و و جود ترافیک های سنگین و برای راحتی خریدارن انواع مختلف پروفیل آلومینیوم را در مقاطع خاص تولید می کند و توسط سایت اینترنتی فروش به صورت آنلاین به مشتریان عرضه میدارد.

خریدارن میتوانند جهت هر گونه پرسش و مشاوره با کارشناسان و مشاوران فروش ما در ارتباط باشند و به صورت آنلاین پروفیل مورد نظر خود را سفارش دهند.

دانلود کاتالوگ پروفیل آلومینیوم

برای دانلود فایل انواع پروفیل آلومینیومی بر روی دکمه زیر کلیک کرده و آن را بارگیری نمایید.

خرید پروفیل آلومینیوم تولید کارخانه شهر اراک

آلومینیوم در صنعت ساختمان سازی کاربرد بسیاری دارد که مهمترین استفاده از آن ساخت در و پنجره های آلومینیومی دوجداره است. عزیزانی که قصد تهیه انواع محصولات آلومینیومی را دارند، می توانند جهت مشاوره تخصصی با کارشناسان این سایت تماس بگیرند.

امتیاز
  • ستاره
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *