پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی

کارخانه تولید پروفیل آلومینیوم اختصاصی اراک

برای خرید مستقیم و بدون واسطه از کارخانه تولید پروفیل آلومینیوم با قالب اختصاصی به صورت صنعتی، دو جداره و تک جداره اراک با ما همراه باشید. در اراک کارخانه های زیادی هستند که در زمینه آلومینیوم و تولید محصولات آن فعالیت می نمایند. از دلایل این موضوع می توان به دسترسی به مواد اولیه، شمش و بیلت آلومینیوم، وجود تجربه کافی برای یادگیری افراد جدید به این رسته کاری و بسیاری از موارد دیگر اشاره نمود. شرکت هایی مانند ایرلکو، نورد آلومینیوم و آلومرول به عنوان بزرگترین تولید کنندگان این حوزه در سطح کشور بوده و محصولاتی مانند شمش، بیلت، تی بار، ورق و پروفیل را در انواع مختلف تولید می نمایند. در کنار این شرکت ها و در شهرک های صنعتی تولید کنندگانی هستند که با حجم کمتری و در سایر زمینه ها فعالیت می کنند.  

محصولات تولید شده در کارخانه آلومینیوم اراک

از نظر نوع تولیدات می توان کارخانه های اراک را به سه دسته جامع تقسیم بندی نمود و می توان گفت صنعت آلومینیوم در این سه دسته خلاصه می گردد.

  • شمش های استاندارد و فابریکی و همچنین نوع آلیاژی آن
  • تولید ورق های آلومینیوم با طرح، ضخامت و آلیاژ های مختلف
  • تولید انواع مقاطع اکسترود شده مثل انواع پروفیل، لوله، تیغه و …

 

لیست قیمت پروفیل آلومینیوم آلیاژی اراک

پروفیل آلومینیوم آلیاژی در تولید محصولات صنعتی و ساختمانی نقش دارد. لیست قیمت این محصول در اراک بستگی کیفیت، نرخ روز و فلزات استفاده شده در آن را دارا می باشد. لیست قیمت پروفیل آلومینیوم آلیاژی در اراک را می توان از طریق سایت مرکز فروش آنلاین استعلام نمود. اراک یکی از مهم ترین شهر های صنعتی ایران در زمینه آلومینیوم است و می توان از پروفیل های آلومینیوم آلیاژی تولید شده در این شهر برای تولید درب و پنجره ها، پارتیشن ها و سایر محصولات استفاده نمود. آلومینیوم به صورت خالص استفاده نمی شود و برای بالا بردن استحکام و مقاومت در آن از روش ها و آلیاژ های مختلفی استفاده می شود که از مهم ترین آن ها می توان به سیلیس و نقره اشاره نمود. پروفیل های آلومینیوم گسترده ترین موارد استفاده در بین انواع شکل های تولید شده با این فلز را دارا می باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *