ورق آلومینیوم آجدار

قیمت فروش ورق آلومینیوم آجدار

ورق آلومینیوم آجدار با طرح، ضخامت و سایز های مختلف در کارخانه های اراک و سایر شهر ها تولید با قیمت روز به فروش می رسد. ورق های آلومینیومی موجود در بازار و کارخانه های تولید کننده در طرح های مختلفی هستند و هر شرکت در کشور نوع خاصی از آن را با آلیاژ تخصصی که دارد تولید می نماید. قیمت ورق های آلومینیومی آجدار با توجه به آلیاژ، نوع آج، سایز و ضخامت دارای قیمت های مختلفی است که برای اطلاع از آن لازم است مشخصات مورد نظر سفارش را برای همکاران ما ارسال نمایید.  

ورق آلومینیوم آجدار اراک

ورق های آلومینیومی آجدار اراک ۵ خط بادامی هستند و آلیاژ مورد استفاده برای تولید این نوع ورق ۳۱۰۵ می باشد. سایر کارخانه ها از روش های دیگری برای تولید ورق های آجدار استفاده می نمایند و کیفیت ورق نورد اراک را نخواهند داشت.  

فروشنده ورق آلومینیوم آجدار آلیاژی

ورق آلومینیومی آجدار با گروه آلیاژی ۳۰۰۰، ۶۰۰۰ و ۷۰۰۰ از طریق فروشنده های سایت عرضه می گردد. ورق های آلومینیومی آجدار فراخور مصرف و نوع کاربرد از طرح های مختلفی بهره می برند. با توجه به کاربرد ورق های آلومینیومی آجدار از نظر آلیاژ، اندازه و ضخامت به صورت گسترده تولید و عرضه می شوند. در گروه ۶۰۰۰ ورق های آجدار معمولا از دو آلیاژ ۶۰۶۱ و ۶۰۶۳ تولید و براساس نیاز عملیات حرارتی داده می شود. برای خرید برند های مختلف ورق آجدار ایرانی و خارجی می توانید با همکاران واحد بازرگانی ما در ارتباط باشید.  

فروش ورق آلومینیوم آجدار در بازار تهران

ورق آلومینیوم آجدار با ضخامت، سایز و آلیاژ های مختلف در بازار قلعه مرغی و پامنار تهران به فروش می رسد. ورق های آجدار گروه ۵۰۰۰ دارای ویژگی های زیر می باشند:

  •  ضخامت: ۱٫۰ الی ۸٫۰mm
  •  عرض: ۷۵۰ الی ۱۵۷۰mm
  • طول: ۸۰۰ الی ۸۰۰۰mm
  • مواد تشکیل دهنده اصلی از این سری آلومینیوم ورق آجدار عنصر منیزیم است که بین ۳٪ و ۵٪ می باشد.
  • با توجه به چگالی کم مناسب برای استحکام کششی و اکسترود می باشند.

با توجه به اینکه این نوع ورق در ایران کمیاب می باشد با ایجاد ارتباط با ما می توانید انواع ورق های آلیاژی را ثبت سفارش نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *