ورق آلومینیوم آلیاژی

قیمت ورق آلومینیوم آلیاژی ۵۷۵۴

ورق آلومینیوم آلیاژی ۵۷۵۴، ۵۰۸۳ و ۵۰۵۲ تولید ایران، اروپا و چین با مشخصات و ابعاد مورد نیاز با قیمت روز به فروش می رسد.آلیاژ ۵۷۵۴ جایگزین مواردی مثل DIN AlMg3، EN AW 5754، NF 5754 اما در استاندارد های جدید این ترکیبات از مواد را با ۵۷۵۴ شناخته می شود. قیمت ورق آلومینیوم ۵۷۵۴ بر اساس نوع سفارش و مقدار درخواست مشتری تغییر پذیر است و به همین منظور جهت اطلاع دقیق از موجودی و قیمت ها می توانید با همکاران ما در ارتباط باشید.  

کاربرد ورق آلومینیوم ۵۷۵۴

معمولا از ورق های آلیاژی ۵۷۵۴ با توجه به مقاومت آن در برابر فشارهای فیزیکی و در برابر خوردگی آب دریا برای صنایع دریایی استفاده می گردد. همچنین برای تولید ظروفی مانند ماهی تابه و سایر تجهیزات صنایع مواد غذایی می توان از این آلیاژ استفاده نمود.  

خرید ورق آلومینیوم آلیاژی ۵۷۵۴

ورق آلومینیوم آلیاژی ۲۰۲۴، ۳۱۰۳، ۵۰۸۳، ۵۷۵۴، ۷۰۷۵ با قیمت روز خرید و فروش می گردد. ورق های آلومینیومی آلیاژهای بسیار مختلفی دارند که همگی در ۸ گروه آلیاژی تقسیم بندی شده اند. ورق های آلومینیومی از گروه ۱۰۰۰ تا ۸۰۰۰ تولید می شوند و هر یک با توجه به عناصر موجود در خود دارای ویژگی های خاصی هستند. لذا برای خرید ورق آلومینیومی باید اطلاع کامل از ویژگی های بارز آن داشته باشید و با ضخامت و سایز مورد نیاز خود برای همکاران ما ارسال نمایید.  

قیمت ورق آلومینیومی آلیاژی

ورق های آلومینیومی آلیاژی با توجه به عناصر موجود و هزینه های تولید دارای قیمت های متفاوتی هستند. لازم به ذکر است شرکت های داخلی توان تولید برخی از آلیاژهای آلومینیوم را نداشته و تولیدات مربوط به آنها از کشورهای اروپایی، آمریکا و چین وارد می شوند.    

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *