سازنده و نصاب پنجره آلومینیومی دوجداره اراک

تولید کننده درب و پنجره آلومینیومی دوجداره ترمال بریک اراک

  درب و پنجره آلومینیومی دوجداره ترمال بریک، نرمال، نمای اسپایدر، کرتین وال، لوور و فریم لس توسط شرکت تولید کننده اراک تولید و توسط نمایندگی به فروش می رسد. درب و پنجره های آلومینیومی پس از استقبال مصرف کنندگان، هر روزه با طرح های جدید و تکنولوژی به روز تر تولید و عرضه گردید. شاهد هستیم که نما های شیشه ای که بیشتر از نوع کرتین وال استفاده می گردد و پنجره های دوجداره به صورت ترمال بریک با استفاده از پروفیل های گرمابند تولید می گردند. با توجه به بهینه نمودن مصرف انرژی، زیبایی و استحکامی که از پنجره آلومینیومی سراغ داریم فعالان صنعت ساختمان را جذب خود نموده اند. آلوم متال به عنوان تولید کننده پروفیل درب و پنجره های آلومینیومی در اراک سعی نموده با تکنولوژی روز سیستم های مطرح دنیا و ایران را اجرا و با کیفیت مناسب تحویل مصرف کننده دهد.  

قیمت پروفیل درب و پنجره آلومینیومی

قیمت پروفیل آلومینیومی مانند سایر محصولات آلومینیوم دارای شرایط و پروسه تولید مختلفی هستند و هر یک از پارامتر ها می توانند در قیمت گذاری و زمان تحویل محصول تاثیر گذار باشند. قیمت پروفیل به صورت کلی می تواند متاثر از عوامل زیر باشد:

  • نوع مواد اولیه
  • هزینه های تولید
  • هزینه رنگ یا آنادایز

برای اطلاع از قیمت پروفیل با توجه به تنوع محصولات بهتر است پس از انتخاب نوع آن از طریق دانلود کاتالوگ، قیمت را از کارشناس فروش پیگیری نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *