لوله آلومینیوم بدون درز

تولید کننده لوله آلومینیوم آلیاژی ۶۰۶۱

لوله های آلومینیومی در صنایع بسیار مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند و از این رو باید از مشخصات فنی متنوعی برخوردار باشند. این مشخصات می تواند شامل آلیاژ، قطر داخلی و خارجی، نوع عملیات حرارتی و سایر موراد باشد. قطر لوله می تواند از ۶ میلی متر الی ۶۰۰ میلیمتر باشد و آلیاژ های شامل ۲۰۱۴، ۲۰۲۴، ۶۰۶۱، ۶۰۶۳، ۶۰۸۲، ۵۰۸۳ و ۷۰۷۵ می گردد. تولید کننده های لوله های آلومینیومی در داخل و خارج از کشور به صورت تخصصی انواع آن را تولید می کنند. با توجه به اعتبار سنجی انجام شده کارخانه های معتبر در این عرصه انتخاب شده و سفارشات مشتریان را به آنها واگذار می نماییم.  

قیمت فروش لوله آلومینیوم ۶۰۶۳ بدون درز

برای اطلاع از قیمت فروش لوله آلومینیوم ۶۰۶۳ بدون درز و قطر های موجود آن با ما همراه باشید. لوله های آلومینیومی با توجه به نوع کاربرد باید از تکنولوژی ساخت مختلفی برخوردار باشند. در لوله هایی که در سازه های گل خانه ای و … استفاده می شود استحکام و عدم خوردگی مورد نیاز است ولی در مواردی که در انتقال سیالات بوده و یا نیاز به تحمل فشار هوا مورد نیاز است نوع اکسترود شده بدون درز کارایی خواهد داشت. لوله های اکسترودی از بیلت های استاندارد و ترکیبی با آلیاژ گروه ۶۰۰۰ تولید می شوند. ابعاد و اندازه های این لوله ها به صورت استاندارد و اختصاصی می باشد. شما را دعوت به مشاهده نحوه تولید لوله های بدون درز می نماییم:

 

اکسترود لوله آلومینیوم آلیاژ ۶۰۶۳

لوله آلومینیوم با آلیاژ ۶۰۶۳ و ۶۰۶۱ در کارخانه های ایرانی اکسترود شده و به فروش می رسد. در بسیاری از صنایع استفاده از لوله به شرط بدون درز بودن آن و حالت فورجینگ آن می باشد. لوله های آلومینیومی با مشخصات مختلفی از قالب های دستگاه های پرس اکسترود شده و با طول مورد نیاز بریده می شوند.  

قیمت لوله های آلومینیومی

لوله های آلومینیومی از مشخصاتی مثل قطر داخلی و خارجی، آلیاژ، عملیات حرارتی و طول شاخه بهره مند هستند که هر یک از آنها در قیمت گذاری و بهای تمام شده تاثیر گذار است. برای اطلاع از قیمتها می توانید اطلاعات مورد نیاز را برای همکاران ما ارسال نموده و در اسرع وقت از آن مطلع گردید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *