تولید کننده پروفیل آلومینیوم ترمال بریک اراک

پروفیل های ترمال بریک با مکانیزم تولید منحصر به فرد عایق بسیار مناسبی در برابر اتلاف انرژی و ورود گرما یا سرما به داخل ساختمان هستند. پنجره های تولید شده از این نوع پروفیل در سری های مختلف به صورت کشویی و لولایی مونتاژ و نصب می گردند. کارخانه های تولید کننده پروفیل های ترمال بریک در کشور و شهر اراک بسیار محدود و منحصر به برند های خاصی می گردد. همکاران ما توانسته اند با ارتباط این کارخانه ها پروفیل آلومینیومی نرمال و ترمال بریک را از درب کارخانه و مستقیما به خریدارن عرضه نمایند.  

فروش پروفیل آلومینیوم ترمال بریک شامپاین

پروفیل آلومینیوم ترمال بریک و نرمال با رنگ های سفید و آنادایز شامپاین براق و مات به فروش می رسد. پروفیل های آلومینیومی امکان پوشش و رنگ پذیری بالایی را دارند. در مورد پروفیل های نوع استاندارد که از بیلت های فابریکی تولید می شوند نیز قابلیت آنادایزینگ به صورت براق و مات است. رنگ های مورد استفاده در عین محدودیت دارای جلوه خاصی برای نمای داخلی و خارجی نما خواهد شد. پروفیل های ترمال بریک با رنگ های مختلف و در سری سبک و سنگین تولید و عرضه می گردد. در مورد پروژه هایی که نیاز به تولید کننده پنجره به صورت آماده وجود دارد می توان از توان شرکت های تخصصی پروفیل و پنجره استفاده نمود و تمامی پروژه را به آنها سپرد.  

کارخانه تولید پروفیل آلومینیوم ترمال بریک ایرانی

پروفیل آلومینیوم ترمال بریک در کارخانه های ایرانی با کیفیت جنس و رنگ عالی تولید می گردد. با توجه به پیشرفت هر روزه کارخانه های تولید کننده محصولات آلومینیومی در ایران و به روز شدن آنها با صنعت دنیا ، پروفیل های ترمال بریک با کیفیت بسیار عالی و قابل رقابت با انواع خارجی در بازار عرضه و در بسیاری از پروژه ها در حال استفاده می باشند. پروفیل ترمال بریک از بیلت استاندارد در دو مقطع تولید شده و توسط نوارهای پلی آمیدی با سایز های مورد نیاز به یکدیگر دوخت می گردند. بر اساس نیاز این نوع پروفیل ها را می توان با رنگ های استاتیک و آنودایز پوشش داد.  

فروشنده پروفیل آلومینیوم اختصاصی

فروشنده پروفیل آلومینیوم اختصاصی در کارخانه ها ی مختلف متفاوت است و هر شرکتی روش و متد متفاوتی برای فروش محصولات خود دارد و به نوعی بازاریابی می کند. هر کارخانه و شرکتی روش متنوعی برای فروش محصولات خود دارد همانطور که می دانید امروزه بازاریابی به یک علم تبدیل شده و نقش بسیار مهمی در پایداری و ثبات کاخانجات مختلف دارد. به عنوان مثال فروشنده پروفیل آلومینیوم اختصاصی در اراک به صورت حضوری و با استفاده از کاتالوگ و بروشور در قلعه مرغی صورت می گیرد اما در کارخانه شهر اصفهان توسط فروشنده ها در سایت صورت می گیرد. البته در پاره ای از مواقع که خریدار محصول خاصی را در ابعاد و اندازه ی خاصی می خواهد ابتدا به صورت حضوری به کارخانه رفته و سفارش داده و پس از آماده شدن سفارش تحویل می گیرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *