فروشنده ورق آلومینیوم آلیاژ 6061 تهران

خرید ورق کرکره آلومینیوم سینوسی رنگی

ورق کرکره آلومینیوم مخصوص سقف شیروانی و پانل های دیواری و سقفی به صورت سینوسی رنگی و خام با مشخصات مختلف خرید و فروش می گردد. از ورق های آلومینیوم کرکره سینوسی معمولا برای پوشش فروشگاه ها و مکان های مسقف به عنوان سقف کاذب استفاده می گردد. با توجه به قرار گیری ورق های سینوسی در نمای ساختمان ها بیشتر از آنها به صورت رنگی مورد استفاده قرار می گیرد.  

مشخصات فنی ورق کرکره آلومینیوم سینوسی

تعداد امواج با توجه به عرض ورق می تواند متغیر باشد در عرض ۱۰۰۰ میلی متر ۱۲ و عرض ۱۲۵۰ میل ۱۵ عدد موج ایجاد می گردد. عرض ورق پس از ایجاد سینوس به ترتیب به ۹۲ و ۱۱۴ میل کاهش می یابد. ورق های سینوسی با توجه به ضخامت با وزن اسمی ۲٫۷ محاسبه می گردد.  

فروشنده ورق آلومینیوم رنگی سفید

ورق آلومینیوم رنگی سفید برای استفاده در پارتیشن و درب های لولایی یا بازشو توسط فروشنده های بازار تهران ارائه می گردد. تولید کننده های درب و پنجره تک جداره عمدتا از ورق های آلومینیومی معروف به ۶ کیلویی برای پوشش محصولات خود استفاده می کنند. ورق های آلومینیومی با سایز یک متر در دو متر و با ضخامت های ۱ الی ۱٫۲۵ می باشند. هزینه رنگ جداگانه و بر اساس نیاز مشتری می باشد. ورق های مورد استفاده تولید شرکت های نورد اراک، پارس ساوه و سایر شرکت های کشور است. فروش این نوع ورق به صورت بندیل های حدود یک تنی است که برای خریدی ارزان بهتر است با حجم تناژ خرید خود را انجام دهید.  

تولید کننده ورق آلومینیوم موج دار رنگی

ورق آلومینیوم موج دار کرکره ای سینوسی و شادولاین به صورت رنگی و با کیفیت عالی توسط تولید کننده های ایرانی عرضه می گردد. در مناطق شمالی کشور و برای ساخت ساختمان های شیروانی نیاز به پوششی است تا در مقابل عوامل محیطی از خود مقاومت نشان داده و در برابر آنها معیوب نگردد. امروزه با توجه به پیشرفت آلومینیوم و تولید انواع ورق در داخل کشور مصرف کنندگان بیشتر در پی خرید ورق های آلومینیومی با طرح های مختلف هستند تا ضمن ایجاد زیبایی را نمای ساختمان در مقابل باران های اسیدی، نور خورشید و باد مقاوم باشد. ورق کرکره ای را می توانید با طرح های مختلفی سفارش داده و با رنگ مورد نظر خود پوشش دهید. برای خرید و ثبت سفارش با همکاران ما در ارتباط باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *