خرید گرد آلومینیومی آلیاژی

خرید گرد آلومینیومی آلیاژی اراک

خرید گرد آلومینیومی آلیاژی اراک و تهران، اصفهان، مشهد و شیراز این محصول را با کیفیت بالا و در ابعاد مختلف با قیمت مناسب تولید و عرضه می کند.

میلگردها بیشتر از گروه ۷۰۰۰ ،۲۰۰۰ ، ۵۰۰۰ و یا ۶۰۰۰ تولید می شود که آلیاژهای گروه ۷۰۰۰ و ۲۰۰۰ دارای بالاترین استحکام، آلیاژهای سری ۵۰۰۰ دارای خواص جوش پذیری و مقاومت به خوردگی بالا و آلیاژهای سری ۶۰۰۰ آلومینیوم قابلیت شکل پذیری و چقرمگی مناسب دارند و در کاربردهای عمومی مهندسی به صورت محصولات اکسترود شده مورد استفاده قرار می گیرند.

کاربرد میل گردهای آلومینیوم آلیاژی

آلیاژهای سری ۶۰۰۰ آلومینیوم قابلیت شکل پذیری و چقرمگی مناسب دارند و در کاربردهای عمومی مهندسی به صورت محصولات اکسترود شده مورد استفاده قرار می گیرند.

کاربرد میل گردهای آلومینیوم آلیاژی در صنایع مختلفی کاربرد دارد: 

  • در صنایع ساختمانی
  • صنایع هوا فضا
  •  صنایع دریایی
  • صنایع نظامی

میل گردهای آلومینیومی با آلیاژهای بسیار زیادی تولید می شود که این آلیاژها قابلیت جوش پذیری، ماشین کاری و مقاومت در برابر خوردگی تاثیر دارد. میل گرد آلومینیوم میله فلزی است که عنصر اصلی آن حدودا ۹۰ تا ۹۵ درصد آلومینیوم است و ما بقی آن از آلیاژهای گوناگون تشکیل شده است.

با توجه به ویژگی های مختلف با توجه به خواص الکتریکی و مکانیکی محصول و کابرد آن وجود دارد که باعث بهبود در استحکام، جریان الکتریکی، مقاومت به خوردگی و جریان گرمایی می باشد.

نمایندگی خرید گرد آلومینیومی آلیاژی اراک

شهر اراک با وجود کارخانجات متعدد  میل گرد آلومینیوم را با کیفیت بالا و تنوع بالا با قیمت مقرون به صرفه با وجود دستگاه های مدرن و پیشرفته با ابعاد مختلف عرضه می کند.

متقاضیان می توانند با توجه به نیاز و استفاده مورد نیاز در ابعاد مختلف محصول خودرا با بالاترین کیفیت از طریق راه های ارتباطی از ما درخواست کنند.