پنجره آلومینیوم ترمال بریک

شرکت تولید پنجره آلومینیوم دوجداره ترمال بریک اراک

پنجره های معمولی در هوای سرد رطوبت و سرما را به جداره داخلی منتقل می کنند و اصطلاحا دارای فاکتور U بالایی هستند ( اندازه سرعت جریان حرارت غیر خورشیدی از یک پنجره را فاکتور U گویند ). در پنجره های اختصاصی و ترمال بریک که گرمابند هم گفته می شوند سرما و گرما به جداره داخلی انتقال نمی یابد. در سیستم های ترمال بریک از دو مقطع پروفیل جدا از هم که توسط نوارهای پلی آمیدی به هم متصل شده اند تشکیل گردیده اند. نوارهای پلی آمیدی مانع انتقال حرارت شده و نام این پنجرهه ا بر گرفته از همین خصوصیت است.  

شرکت پروفیل آلومینیوم پنجره ترمال سبک وزن

برای ارتباط مستقیم با شرکت های تولید کننده پروفیل آلومینیوم نرمال و ترمال بریک با وزن سبک و سنگین با ما در ارتباط باشید. پنجره های آلومینیومی پس از دوره ای افول جای خود را به نوع یو پی وی سی دادند. پنجره های یو پی وی سی علیرغم مشکلات و معایب فراوان دارای مزایایی همچون عایق خوب در برابر عبور دمای هوا بودند. شرکت های تولید کننده مقاطع آلومینیومی با تولید پروفیل های ترمال بریک تنها نقص آلومینیوم که عایق در برابر گرما و سرما بود را مرتفع ساخت.  

تولید کننده پروفیل ترمال بریک

پروفیل های ترمال بریک در دو مقطع مجزا تولید گردیده و با نوارهای مختلف پلی آمیدی به یکدیگر دوخت می گردند. بدین صورت که نمای بیرونی و درونی پنجره توسط نوارهای عایق از یکدیگر جدا می گردند. شرکت های تولید کننده پروفیل های ترمال بریک هر روزه در کشور رو به فزونی برداشته و بخش عمده ای از آنها در اراک می باشد.  

کارخانه تولید پروفیل آلومینیوم پنجره ترمال بریک

برای ارتباط با کارخانه تولید کننده پروفیل آلومینیوم پنجره ترمال بریک و نرمال با ما همراه باشید. پروفیل های ترمال بریک همانطور که از نامشان مشخص است به صورت گرمابند بوده و عایق در برابر نفوذ سرما و گرما از طرفین پنجره می باشند. پروفیل های ترمال بریک در اراک با طرح های مختلفی که ذکر شد تولید می شوند. این طرح های ضمن زیبایی کاملا گرمابند بوده و با رنگ های آنودایز براق و مات و انواع رئال استاندارد پودری استاتیک تولید می شوند. برای خرید پروفیل و پنجره آلومینیوم با شما همراه بوده و به صورت مستقیم از کارخانه های تولید کننده به سراسر کشور عرضه می نماییم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *