فروشنده ضایعات آلومینیوم فویل اراک

فروشنده ضایعات آلومینیوم فویل اراک

فروشنده ضایعات آلومینیوم فویل اراک و تهران، اصفهان، تبریز و مشهد این محصول را با کیفیت بالا و  با هزینه مقرون به صرفه عرضه می کند. فویل آلومینیومی ورقه نازکی از فلز آلومینیوم است.

این محصول باضخامت های بسیار نازک باعرض رول مختلف تولید می شود. این محصول از نورد ورقه های بزرگ آلومینیوم تا زمانی که ضخامت آنها به کمتر از ۰٫۲ میلیمتر برسد، تهیه می شود. در صنعت، فویل آلومینیومی برای  بسته بندی، عایق کاری و حمل و نقل و همچنین برای استفاده خانگی کاربرد دارد.

ویژگی های فویل آلومینیوم

  • انغطاف پذیربوده ودر بسته بندی  انواع محصولات می توان استفاده کرد.
  • صرفه جویی در هزینه حمل ونقل به دلیل وزن کم و حجم کمتر نسبت به محصولات دیگر آلومینیومی
  • هادی بسیار خوبی برای گرماست. به همین دلیل از آن هم هنگام گرم کردن غذا هم برای سرد نگه داشتن نوشیدنی‎ها استفاده می‎شود.

فویل های تولید شده را می توان به دو دسته کلی تقسیم بندی کرد:

  • فویل آلومینیوم صنعتی
  • فویل آلومینیوم خانگی

ضخامت فویل های صنعتی بین ۷ تا ۱۰۰ و ۱۰۱ تا ۳۰۰ میکرون است. این فویل ها بیشتر در صنایع بسته بندی و تولید ظروف یکبار مصرف آلومینیومی استفاده می شود. به دلیل استفاده زیاد ازفویل های آلومنیومی و جایگزین کردن به جای ظروف پلاستیکی میزان ضایعات انواع فویل های آلومینیومی نیز روز به افزایش است.

فویل آلومینیوم خانگی بسیار نازک هستند  که به عنوان سلفون برای روکش ظروف در خانه یا رستوران ها و فست فودها از آنها استفاده می شود و بیشترین کاربرد فویل ها نیز در همین بخش است.

ضایعات فویل آلومینیوم خانگی

بیشتر حجم ضایعات فویل آلومینیوم مربوط به بخش خانگی می باشد. حجم ضایعات فویل ها به علت استفاده بسیار زیاد به مراتب بیشتر از دیگر ضایعات آلومینیومی می باشد که سالانه میلیونها تن انواع ضایعات آلومینیوم به کارخانه ها جهت ذوب و بازیافت مجدد فرستاده می شود.

در بازیافت مجدد از فویل یا دیگر ضایعات آلومینیوم به عنوان یک ماده اولیه جهت تولید مجدد استفاده می شود و از این رو می توان این ضایعات را  جایگزینی برای فلز آلومینیومی استخراجی از معادن دانست. کاهش آلودگی های زیست محیطی صرفه جویی در انرژی و هزینه ها، کاهش گازهای گلخانه ای، و کمک به رونق تولید و کسب و کار از مهمترین نتایج بازیافت انواع ضایعات آلومینیوم می باشد.

نحوه تبدیل فویل آلومینیوم به شمش

در این ویدئو تبدیل کم حجم فویل قوطی رانی را به شمش آلومینیوم مشاهده می نمایید.

نمایندگی فروشنده ضایعات آلومینیوم فویل اراک

شهر اراک یکی از قطب های صنعتی به حساب می آید که دارای کارخانجات بزرگی در فروش ضایعات فویل  آلومینیوم  می باشد که این محصول را با قیمت مناسب وکیفیت بالا عرضه می کند.

متقاضیان می توانند با توجه به نیاز و سلیقه محصول خود را با توجه به اندازه مورد نظر از طریق راه های ارتباطی درخواست کنند.