لوله آلومینیوم

فروشنده لوله آلومینیوم ۶۰۶۳ تولید کارخانه اراک

لوله آلومینیوم در کارخانه های اراک با آلیاژ ۶۰۶۳ و قطر های متفاوت تولید و توسط فروشنده های بازار تهران یا دفاتر فروش این شرکت ها عرضه می گردد. انواع لوله های آلومینیوم با ضخامت های مختلف و در قطر های بسیار متنوع به صورت استاندارد و اختصاصی محصول داخل و خارج از کشور در بازار های تهران به فروش می رسد. طول این لوله ها معمولا در گروه های ۱۰۰۰ به صورت ۳ متری و ۶۰۰۰ با اندازه های ۶ متری می باشند. برای اطلاع از موجودی انبارهای بنگاه های موجود در بازارهای مختلف تهران و استعلام قیمت با ما در ارتباط باشید و گروه کارشناسی ما بدون نیاز به حضور شما اندازه های مورد نظر شما را جستجو نموده و در صورت عدم موجودی سفارش مجدد برای تولید و یا لوله با ابعاد نزدیک را پیشنهاد خواهیم نمود.  

فروشنده آلومینیوم گرد و لوله ۶۰۶۱ T6

میل گرد و لوله آلومینیوم آلیاژ ۶۰۶۱ T6 با قطر های مورد نیاز تولید و توسط فروشنده های بازار عرضه می گردد. لوله های تو پر و میلگرد های آلومینیومی با ضخامت های مختلفی با توجه به نوع کاربرد مورد استفاده قرار می گیرد. از میلگرد در صنایع مختلفی مورد استفاده قرا می گیرد که کزیت هایی مانند سبکی ، مقاومت در برابر خوردگی از ویژگی های اساسی آن می باشد. از میلگرد برای تولید شفت ، نرده و بسیار موارد دیگر استفاده می گردد. میلگرد های آلومینیومی را می توانید به صورت مستقیم از کارخانه های تولید کننده در شهرهای مختلف کشور و بازار های آلومینیوم در تهران خریداری نمایید  

خرید لوله آلومینیوم از نمایندگی کارخانه اراک

برای خرید انواع لوله آلومینیوم از کارخانه تولید کننده در اراک، تهران و اصفهان با ما همراه باشید. لوله های آلومینیومی یکی دیگر از محصولاتی است از اکسترود بیلت تولید می شود و آلیاژ مورد استفاده برای آن بیشتر ۶۰۶۳ می باشد. لوله های آلومینیومی در سایز ها و مقاطع مختلفی تولید می شوند و هر یک از آنها برای صنعتی خاص کاربرد دارد. در کشاورزی از آن برای ایجاد شبکه های آبیاری تحت فشار استفاده می شود و همچنین در صنعت ساختمان سازی برای تولید انواع نرده و حفاظ و ساخت پایه های کابینت و میز های تلویزیون به صورت ساده و کبریتی کاربرد دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *