خرید گرد آلومینیومی آلیاژی اراک

فروشنده میل گرد آلومینیوم آلیاژی نمایندگی تهران

انواع میل گرد (میلگرد) آلومینیوم آلیاژی گروه ۷۰۰۰، ۷۰۷۵، ۲۰۲۴، ۲۰۳۰ و ۶۰۶۱ مستقیما از طریق بازار تهران و توسط فروشنده یا نمایندگی آلوم متال عرضه می گردد. میله های آلومینیومی دارای کاربرد های مختلفی بوده و برای تولید قطعات متنوعی مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه موقعیت و کاربرد میله های آلومینیوم آنها را با آلیاژ و عناصر مورد نیاز اکسترود نموده و عملیات حرارتی داده می شود. میله های آلومینیومی در کلاس های مختلف مانند ۵۰۸۳، ۶۰۶۱، ۶۰۶۳، ۲۰۱۴، ۲۰۲۴، ۷۰۷۵، و غیره تولید می گردند. برای اطلاع از حداقل مقدار قابل سفارش، محل تحویل و دریافت پیش فاکتور با تماس با ما در ارتباط باشید.  

فروشنده گرد آلومینیوم آلیاژی ۲۰۳۰

گرد آلومینیوم آلیاژی ۲۰۳۰ با تمپر ۶ و ۴ (t4 و t6) در کارخانه های شهر اراک تولید گردیده و از طریق فروشنده الی بازار قلعه مرغی و پامنار به فروش می رسد. تولید بسیاری از قطعات آلومینیومی مورد مصرف در صنایع گوناگون با استفاه از تراش میله های گرد انجام میپذیرد. هر یک از قطعات آلومینیومی بر اساس جایگاه جدیدی که مورد مصرف قرار می گیرند باید از ترکیبات آلیاژی مناسبی برخوردار باشند تا از آسیب های احتمالی در امان بوده و مقاومت کافی را داشته باشند. میلگرد آلومینیومی برای تولید قطعات گرد مورد استفاده قرار می گیرد. پس از تهیه میلگرد با ماشین کاری آنها را اشکال مختلفی تبدیل و مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به کاربرد آن قطعه انتخاب آلیاژ و سختی مورد انتظار مهم بوده و در خرید خود باید دقت لازم را نمود. میله های آلومینیومی دارای مقاومت بالایی در مقابل عوامل فیزیکی و شیمیایی بوده و از طول عمر بالایی برخوردار هستند. میلگرد ها با مشخصات و سایز گرد آلومینیوم تولید می شوند.  

قیمت گرد آلومینیومی

انواع گرد آلومینیومی که شامل مقاطع دایروی شکل می شود با آلیاژ های مختلف اکسترود می شوند و با توجه به نیاز مشتری عملیات حرارتی مورد نیاز در مورد آن انجام می پذیرد. قطر، آلیاژ، مقدار مورد نیاز و بسیاری موارد دیگر بر روی قیمت نهایی محصول تاثیر گذار هستند. برا اطلاع از آخرین قیمت ها می توانید ضمن مشخص نمودن مشخصات مورد نیاز با همکاران ما در ارتباط باشید.  

ویژگی های میله گرد آلومینیوم آلیاژی

  •  اکسترود شده از بیلت های استاندارد و تبدیلی
  • مقاومت خوب در مقابل رطوبت
  • با وزن سبک مقاوم در برابر ضربه و مستحکم می باشند

 

مشخصات فنی میله گرد آلومینیوم آلیاژی

قطر میلگرد از ۲۸ میلی متر تا ۵۱۰ میلی متر بوده و تا ۶ متر طول به صورت شاخه ای و طول نامحدود در حالت رول برخوردار هستند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *