پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی

فروش متری پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی سایز ۴۵

سایز های مختلف پروفیل آلومینیوم چهار طرف شیاردار صنعتی (۳۰، ۴۰، ۴۵، ۹۰ و ۱۸۰) همراه با اتصالات مورد نیاز نظیر ریل، نبشی و بال اسکرول به فروش می رسد. پروفیل های شیاردار صنعتی بیشتر برای کاربرد های ساختاری و استراکچر میز ها و کابین ها مورد استفاده قرار می گیرند. سایز های این نوع پروفیل با توجه به نیاز مشتری بسیار متنوع است و بر اساس استاندارد های موجود تولید و به بازار عرضه می گردند. با توجه به نیاز مشتری و مصرف کم پروفیل های شیاردار به صورت متری برش داده شده و عرضه می گردند.  

نحوه خرید پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی

برای خرید پروفیل های چهار طرف شیاردار بهتر است کاتالوگ آن را دریافت نموده و پس از انتخاب مقطع مورد نظر به همکاران ما مقدار مورد نیاز خود را بفرمایید  

قیمت متر پروفیل آلومینیوم شیاردار مهندسی سایز ۴۵

برای اطلاع از قیمت هر متر طول پروفیل شیاردار مهندسی با سایز های ۴۵ با همکاران ما در ارتباط باشید. پروفیل شیاردار مهندسی ۴۵ در ۴۵ یکی از پر کاربرد ترین این نوع پروفیل است که به صورت سنگین و سبک تولید و به فروش می رسد. سری سنگین آن دارای قدرت و استحکام بالایی است و از این رو برای استفاده در شاسی نوار نقاله ها کاربرد دارد. پروفیل های شیاردار به صورت متری و در مقدار زیاد آن کیلویی خرید و فروش می گردد. در صورتی که قصد خرید تناژ این محصول را داشته باشید قادر خواهیم بود آن را مستقیما از کارخانه و با قیمت مناسب تری عرضه نماییم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *