فروش ورق آلومینیوم آجدار نورد اراک

فروش ورق آلومینیوم آجدار نورد اراک

فروش ورق آلومینیوم آجدار نورد اراک به صورت ۵ خط و طرح بادامی با سایز کوتاه و بلند و آلیاژ ۳۱۰۵ با قیمت های روز بورس و بازار جهانی صورت می پذیرد. ورق آلومینیوم آجدار تولید کارخانه نورد اراک با ضخامت و سایز های مختلف در قلعه مرغی تهران با قیمت مناسب به فروش می رسد. ورق های آلومینیومی تولید شده در کارخانه نورد آلومینیوم اراک دارای برترین کیفیت از نظر مواد اولیه و نحوه تولید دارد. این شرکت ورق های آلومینیومی را بر اساس نیاز مشتری در آلیاژ ، ضخامت و ابعاد مختلف نورد می نماید.

ورق های تولید شده به صورت برش خورده به صورت شیت ، رول و به صورت فرمینگ با طرح های سینوسی ، ذوزنقه و شادولاین عرضه می نماید.

برای خرید ورق از کارخانه های تولید کننده و به صورت مستقیم می توانید با همکاران ما ارتباط برقرار نموده و درخواست خود را ارسال نمایید..  

فروشنده ورق آلومینیوم آجدار قلعه مرغی تهران

ورق آلومینیوم آجدار توسط فروشنده های بازار پامنار و قلعه مرغی تهران با قیمت روز به فروش می رسد. ورق های آلومینیومی با ظاهر ساده و آجدار به صورت شیت یا برگ برگ و رول یا کویل تولید می شوند و با توجه به مشخصات و شکل ظاهری که دارند در صنایع مختلفی به کار گرفته می شوند. ورق های آجدار بیشتر در صنعت ساختمان سازی و برای ساخت پله های اضطراری کاربرد دارند و در صنعت و کارخانه ها برای ساخت ماشین آلات و ایجاد محل های تردد و همچنین خودرو سازی جهت پله ها و کف سازی نصب می گردند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *