عرضه شمش و بیلت آلومینیوم ایرالکو در بورس کالا 96/11/11

فروش ورق آلومینیوم آلیاژی ۵۰۸۳

ورق آلومینیوم آلیاژی گروه ۵۰۰۰ مانند ۵۰۸۳، ۵۷۵۴ و ۵۰۵۲ تولید اروپا و چین با ضخامت و ابعاد گوناگون به فروش می رسد. ورق های آلومینیومی گروه ۵۰۰۰ که بیشتر به گروه دریایی معروف هستند بیشتر در صنایع کشتی سازی و در وسایل نقلیه ای که مقاومت در برابر آب شور مورد نیاز است استفاده می گردد. ورق های این گروه عمدتا در شرکت های خارجی و کشورهای اروپایی و چین تولید و به ایران وارد می گردد. ورق های آلومینیومی در ضخامت و سایز های مختلفی مورد نیاز است که بر اساس نیاز مشتری می توان آنها را به صورت برش داده عرضه نمود.  

فروشنده ورق آلومینیوم آلیاژی ۵۰۸۳ دریایی

ورق آلومینیوم آلیاژی دریایی ۵۰۸۳، ۵۷۵۴ و ۵۰۵۲ توسط فروشنده های بازار تهران عرضه می گردد. ویژگی های ورق های آلومینیومی شامل وزن کم ، جذب بالای گرما ، شکل پذیری خوب و مقاومت در برابر خوردگی می باشد. در طول تولید ورق و صفحه آلومینیومی سخت ترین معیارها و کنترل ها برای ایجاد کیفیت عالی مد نظر قرار می گیرد. با توجه به جوشکاری این نوع ورق ها در صنایع مختلف لبه های آنها برای این عمل آماده گردیده و پخ زده می شود. برای خرید ورق آلومینیوم محصول کارخانه های داخلی و خارجی به صورت مستقیم از بازار تهران با شما همراه خواهیم بود.  

قیمت ورق آلومینیوم ۵۰۸۳ قلعه مرغی

ورق آلومینیوم ۵۰۸۳ با سایز، ابعاد و ضخامت های مختلف تولید شرکت های اروپایی و چینی در بازار قلعه مرغی و پامنار تهران با قیمت روز به فروش می رسد. ورق های آلیاژی با ترکیبات ۵۰۸۳ مقاومت عالی در مقابل خوردگی دارند و قابلیت جوشکاری با مقاومت بالا را دارا می باشند و برای سازه هایی که نیاز به مقاومت بالایی است از این ورق استفاده می گردند. می توان برای افزایش مقاومت در برابر خوردگی آن را آنودایز نمود و برای ماشین کاری از آن استفاده نمود. در صورت نیاز به ابعاد اروپایی و بزرگ با ما در ارتباط باشید و سفارشات خود را با اندازه های کوچکتر بنا بر نیاز تحویل بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *