ورق آلومینیوم آلیاژی

فروش ورق آلومینیوم آلیاژ ۷۰۷۵ اروپایی

ورق آلومینیوم آلیاژ ۷۰۷۵ تولید چین، آمریکا و اروپایی با مشخصات فنی گوناگون و بر اساس نیاز مشتری واردات گردیده و به فروش می رسد. در داخل کشور و برخی از کارخانه های ایرانی توان تولید ورق های آلومینیومی آلیاژی وجود دارد ولی بدون عملیات حرارتی و با تنوع کمی عرضه می شود. ورق های آلومینیومی کارخانه های کشورهای یاد شده دارای تنوع بسیاری از نظر سایز های بلند و کوتاه و با ضخامت و آلیاژهای مختلف با سختی و تمپر مورد نیاز صنایع می باشد. با برقراری ارتباط با همکاران ما امکان خرید انواع ورق های آلومینیومی با آلیاژهای مختلف امکان پذیر خواهد بود.  

قیمت ورق آلومینیوم آلیاژ ۷۰۷۵ اروپایی

انواع ورق آلومینیوم آلیاژ ۷۰۷۵، ۲۰۲۴، ۵۰۸۳ و ۵۷۵۴ تولید چین و کشور های اروپایی با قیمت روز و با ابعاد و ضخامت های مختلف به فروش می رسد. ورق های آلومینیومی در صنایع مختلفی کاربرد دارد و با توجه به آلیاژ مورد استفاده ، ضخامت ، سختی و سایر شرایط مورد استفاده قرار می گیرند. برای ساخت ورق ، مفتول ، میله ، بیلت ، مقاطع مختلف ، لوله و مواردی که نیاز به استحکام بالا و مقاومت به خوردگی مورد نیاز است از آلیاژ ۷۰۷۵ استفاده می گردد. استفاده از این نوع آلیاژ باعث می گردد سطح ورق بسیار صاف و شکل پذیری و انعطاف پذیری آن افزایش یابد.  

 فروشنده ورق آلومینیوم اروپایی آلیاژ ۷۰۷۵ تهران

برای ارتباط با فروشنده ورق آلومینیوم اروپایی و چینی آلیاژ ۷۰۷۵، ۲۰۲۴ و ۵۰۸۳ در شهر تهران با ما همراه باشید. ورق های آلومینیومی با آلیاژ ۷۰۷۵ دارای وزن سبکی بوده و از استحکام بالایی برخوردار هستند. ورق های با کیفیت این آلیاژ در برابر خوردگی مقاوم بوده و به علت سبکی وزن در استفاده از انرژی و افزایش بهره وری بسیار کارآمد هستند. از این رو بیشتر از این آلیاژ برای بدنه وسایل نقلیه مانند هواپیما ، اتومبیل ها و حتی تانک های زره پوش استفاده می گردد.  

قیمت ورق آلومینیومی ۷۰۷۵ چینی

ورق های آلومینیومی در این گروه آلیاژی بیشتر تولید کشورهای اروپایی و چین است. تولیدات اروپایی دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و همچنین از قیمت های گران تری نیز برخوردار هستند. نوع چینی این ورق ها ضمن کیفیت مناسب دارای قیمت ارزان تری بوده ولی برای صنایع حساس نوع اروپایی آن پیشنهاد می گردد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *