توری پنجره آلومینیوم

شرکت فروش پروفیل آلومینیوم پنجره دوجداره اصفهان

پروفیل آلومینیوم پنجره دوجداره سری ۶۰ و ۷۰ بصورت لولایی و کشویی تولید می گردند. برای خرید در اصفهان از طریق سایت فروش شرکت تولید کننده اقدام نمایید. پروفیل آلومینیوم پنجره دوجداره را با کیفیت بالا تولید کرده و در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می دهند. شرکت فروش این پروفیل ها از طریق سایت، محصولات خود را به سراسر کشور ارسال می نماید. جهت خرید این محصول در اصفهان می توان به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کرده و در زمان و هزینه های خود صرفه جویی نمود.  

مشخصات پروفیل آلومینیوم پنجره دوجداره

همانطور که مطرح شد پروفیل آلومینیوم پنجره دوجداره معمولا در دو سری ۶۰ و ۷۰ به صورت نرمال و ترمال بریک تولید می گردد. پروفیل های آلومینیومی از مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و حرارت برخوردار می باشد. این محصول در مجاورت هوا اکسید نمی گردد و به همین دلیل بسیار مورد توجه قرار گرفته است. لیست قیمت این محصول را در اصفهان می ‌توان از طریق سایت فروش شرکت مورد بررسی قرار داد.  

نحوه تعویض پنجره های قدیمی با دوجداره آلومینیومی

با توجه به مبحث انرژی و اهمیت صرفه جویی هر چه بیشتر آن در سازه ها، ساختمان های جدید به این سیستم مجهز می شوند ولی ساختمان های فرسوده پنجره های قدیمی را به دوجداره از نوع آلومینیومی یا یو پی وی سی تبدیل می کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *