خرید تسمه آلومینیوم آلیاژ 7075

قیمت متر طول پروفیل آلومینیوم شیاردار مهندسی

برای اطلاع از قیمت روز هر متر طول پروفیل آلومینیوم شیاردار مهندسی با سایز های ۴۰، ۴۵ ، ۹۰ و اتصالات مورد نیاز جهت مونتاژ با همکاران ما در ارتباط باشید.

پروفیل شیاردار مهندسی ۴۵*۴۵ و ۴۰*۴۰ یکی از مقاطع مستعمل این نوع پروفیل است که به صورت سنگین و سبک و با وزن های مختلف عرضه می گردد.

نوع سنگین آن با توجه به ضخامت و آلیاژ ۶۰۶۳ آلومینیوم دارای استحکام بسیار بالایی است و به همین منظور در تولید اتوماسیون های انتقال مواد اولیه و محصولات مثل چرخ های نقاله استفاده می گردد.

این نوع پروفیل به دلیل استفاده محدود به صورت متری نیز فروخته می شود ولی در حجم زیاد و به صورت تناژ می توان آنها را مستقیما از کارخانه با قیمت و کیفیت بسیار مناسب خریداری نمود.  

کاتالوگ پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی

برای دریافت کاتالوگ پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی و خرید مقاطع مختلف آن از بازار تهران با ما همراه باشید. پروفیل های شیار دار مهندسی از بیلت ۶۰۶۳ و به صورت استاندارد تولید می شوند.

تولید کننده های این نوع پروفیل در کشور بسیار محدود هستند. شرکت های تولید کننده با بهره گیری از قالب های متنوع آن با سایز های استاندارد و به صورت اختصاصی بنابر درخواست مشتری تولیدات محصولات خود را عرضه می نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *