شمش آلومینیوم فوق خالص

قیمت هر کیلو آلومینیوم در بورس و بازار ایران

هر کیلو شمش، پروفیل و ورق آلومینیوم در بازار و بورس ایران با قیمت روز و بر اساس نوع آلیاژ، مقدار درخواستی و سایر مشخصات خرید و فروش می گردد. آلومینیوم جزء فلزات اساسی و پایه در صنایع گوناگون است. قیمت آلومینیوم و سایر فلزات در بورس های سراسر جهان مشخص می گردد که در مورد آلومینیوم و برخی دیگر اساس قیمت گذاری بورس لندن یا همان LME است. با توجه به نرخ LME ، مقدار پرمیوم و نرخ ارز در کشور، قیمت آلومینیوم در بورس ایران مشخص می گردد. برای اطلاع از قیمت های به روز ضمن مشخص نمودن نوع محصولات با سایر اطلاعات مورد نیاز برای ما ارسال نمایید.  

قیمت روز آلومینیوم در بازار تهران

برای اطلاع از قیمت به روز انواع شمش، بیلت، پروفیل، فویل و ورق آلومینیوم در بازار و بورس تهران از سایت آلوم متال دیدن فرمایید.

فرمول مبنای محاسبه نرخ آلومینیوم در بورس فلزات

  قیمت هر یک از محصولات آلومینیومی با توجه به المان های خاصی مشخص می گردد و به همین علت نمی توان به صورت آنلاین و یا به صورت ثابت در مورد هر یک لیست قیمت اعلام نمود.  

قیمت ورق آلومینیومی

با توجه به سایز، ضخامت و از همه مهمتر آلیاژ آن مشخص می گردد. رنگ و شرکت تولید کننده هم در قیمت ورق آلومینیومی تاثیر گذار هستند.  

قیمت پروفیل آلومینیومی

برای مشخص نمودن قیمت روز پروفیل های آلومینیومی که از مقاطع بسیار متنوعی برخوردار هستند هزینه قالب (درصورت نیاز)، هزینه و یا اجرت تولید، رنگ و … موثر هستند.  

قیمت شمش آلومینیومی

شمش آلومینیومی استاندارد، آلیاژی، نرم و خشک هر یک از سیستم های قیمت گذاری برخوردار هستند که در مورد همگی نرخ بورس و دلار، قیمت های جهانی و وضعیت بازار از اهرم های مهم هستند. برای آگاهی از قیمت روز در بازار آلومینیوم می توانید به این سایت مراجعه نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *