پروفیل کیمیا آلومینیوم پاسارگاد

نمایندگی فروش پروفیل کیمیا آلومینیوم پاسارگاد اراک

پروفیل کیمیا آلومینیوم پاسارگاد شامل انواع مقاطع نرمال و ترمال بریک کشویی و لولایی، فریم لس و کرتین وال با رنگ آنادایز و پودری از طریق نمانیدگی فروش اراک عرضه می گردد.

برای ارتباط نمایندگی و فروشنده انواع پروفیل پنجره دوجداره نرمال و ترمال بریک در شهر اراک با آلوم متال در ارتباط باشید.

فروشنده پنجره آلومینیومی دوجداره ترمال بریک اراک

شرکت های اراک تولید کننده انواع پروفیل های درب و پنجره های آلومینیومی را در طرح های مختلف با کیفیتی عالی با رنگ های پودری استاتیک و آنودایز تولید می نماید.

در صورت نیاز به مونتاژ این کارخانه مجهز به خطوط تولید پنجره بوده و پروفیل های تولید شده را در این خطوط به پنجره های مختلفی با توجه به سفارش شما تبدیل می نماید.

برای ارتباط مستقیم و خرید از درب کارخانه با ما همراه باشید و تجربه ای به یادماندنی را به خاطر بسپارید.

پنجره آلومینیوم ترمال بریک

کاربرد پروفیل آلومینیوم در پنجره ساختمان

استفاده از پروفیل های آلومینیومی در ساختمان های تجاری می تواند به رهبری در انرژی و طراحی محیط زیست در بهره وری انرژی، مواد پایدار و کیفیت محیط داخلی کمک می کند.
پروفیل ها برای استفاده در تولید پنجره های دوجداره و سه جداره بسیار متنوع بوده و در مقاطع و طرح های مختلفی اکسترود می گردد. نوع باز شو پنجره، وزن و قابلیت های آن می تواند در این طراحی و تولید پروفیل ها پنجره آلومینیوم تاثیر گذار باشد.

بیش از ۴۰ درصد از مصرف جهانی انرژی در ساختمان ها صورت میگیرد، جای تعجب نیست که آلومینیوم اکسترود به یک محصول انتخابی برای سازندگان دوشتدار محیط زیست تبدیل گردد.

فرایند اکسترود پروفیل آلومینیوم پنجره ترمال بریک

بسیاری از عوامل هستند در فرآیند اکستروژن و خواص محصول نهایی تاثیر گذار هستند که به اختصار به آنها خواهیم پرداخت:

  • نوع طرح و طراحی قالب
  • طول بیلت و نوع آلیاژ
  • دمای بیلت
  • درجه حرارت قالب
  • سرعت اکستروژن و پرس

این عوامل قابل تنظیم است و با طراحی مناسب قالب، استفاده از بهترین آلیاژ ها و از نوع استاندارد، پرس مناسب و سایر عوامل می توان به کیفیتی مناسب برای تولید دست یافت.

قیمت پنجره آلومینیوم پروفیل ترمال بریک اراک

فروش پنجره آلومینیومی دوجداره ترمال بریک

گروه صنعتی کیمیا آلومینیوم پاسارگاد پروفیل های پنجره های دوجداره آلومینیومی ترمال بریک را از بیلت استاندارد ۶۰۶۳ و آبکاری کروماته سرد به همراه رنگ های متنوع الکترواستاتیک تولید می نماید.

در صورتی که قصد تعویض درب و پنجره های قدیمی منزل یا محل کار خود را دارید و یا ساختمان نوساز خود را با پنجره های جدید ترمال بریک مجهز کنید می توانید با همکاران ما ارتباط برقرار نموده و از مشاوره آنها بهره لازم را ببرید.

قیمت هر متر پنجره دوجداره آلومینیومی

قیمت تمام شده هر متر پنجره دوجداره ترمال بریک و با نرمال معمولی بستگی به نوع پروفیل انتخاب شده و یراق آلات و شیشه ای که مورد نظر مشتری است مشخص می شود. با توجه به تغییر قیمت آلومینیوم و نوسانات آن در بازار پیشنهاد می شود با همکاران واحد بازرگانی در تماس باشید.

نمایندگی فروش پروفیل آلومینوم پنجره ترمال بریک در تهران

نمایندگی فروش پروفیل کیمیا آلومینیوم پاسارگاد اراک

پروفیل آلومینیوم و پنجره ترمال بریک کشویی و لولایی در نمایندگی های استان مرکزی و شهر اراک با قیمت مناسب به فروش می رسد.

سال ها برای تولید پنجره های دو جداره از پروفیل های یو پی وی سی استفاده می گردید. با نارضایتی مشتری و استحکام کم این نوع پروفیل کارخانه ها اقدام به تولید پروفیل های دو جداره با هدف جلوگیری از اتلاف انرژی به صورت گرمابند شدند.

این نوع پروفیل ابتدا در کشورهایی مانند ایتالیا و ترکیه و سپس در حال حاظر در کارخانه های محدودی در کشور تولید می گردد.

پروفیل های ترمال بریک بر اساس سفارش مشتری به رنگ های مختلف استاتیک و آنودایز تولید و به صورت پنجره تحویل مشتری می گردد.

تولید پنجره آلومینیوم با پروفیل ترمال بریک

انواع پنجره آلومینیوم لولایی و کشویی با پروفیل آلومینیوم ترمال بریک تولید و برای نصب آماده می گردد.

پروفیل های دوجداره ترمال بریک پیشرفت نو در تولید پنجره های آلومینیومی می باشد. این پیشرفت باعث کنار زدن بسیاری تولید کننده های پنجره های یو پی وی سی شده است. به صورتی که آنها هم به این فکر هستند تا از پروفیل های آلومینیومی برای تولید پنجره استفاده کنند.

طراحی پنجره آلومینیوم دوجداره: آرشیتکت نقش مهمی در جایگزینی پنجره ها ایفا می کند. اگر شما نقشه ای خاص برای قرار گرفتن پنجره هایتان دارید، بهتر است در مراحل اولیه آنرا با آرشیتکت پروژه در میان بگذارید که ساختار پروژه مطابق خواسته های شما باشد.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *