کارخانه تولید بیلت آلومینیوم 6063 اراک

کارخانه تولید بیلت آلومینیوم ۶۰۶۳ اراک

کارخانه تولید بیلت آلومینیوم ۶۰۶۳ اراک و سایر آلیاژ های ۲۰۲۴، ۶۰۶۱، ۷۰۷۵ را با بهترین کیفیت عرضه می نماید. قیمت روز این محصول را از واحد فروش استعلام نمایید. آلیاژ ۶۰۶۳ قابلیت جوشکاری خوب ، مقاومت به خوردگی و جلوه آنودایز بسیار خوب و قابلیت ماشینکاری متوسط از خصوصیات این آلیاژ است. از این آلیاژ به صورت:

  • مفتول
  • میله
  • لوله

پروفیل در ساخت در و پنجره ، قطعات ساختمانی ، لوازم آشپزخانه ، لوله های آبیاری ، قطعات معماری اکسترود و سقف های کاذب استفاده می شود. مزیت های این آلیاژ آن را به یکی از پر طرف دارترین آلیاژ ها تبدیل نموده است.

فروش بیلت آلومینیوم ۶۰۶۳ شرکت ایرالکو

بیلت آلومینیوم ۶۰۶۳ شرکت ایرالکو با ظرفیت های مشخص از طریق شرکت های کارگزاری بورس به فروش می رسد. تولید بیلت رابطه مستقیم با کیفیت شمش های تولید شده دارد. کیفیت شمش های تولید شده در شرکت های ایرالکو ، المهدی و هرمزال به اندازه ای زیاد است که می توان از آن برای تولید بیلت در شرکت دوبال استفاده گردد. قیمت بیلت آلومینیوم هر روزه در حال تغییر بوده و می توان آخرین قیمت ها را از بورس های جهانی مانند لندن و بورس های داخلی دریافت نمود. برای تولید بیلت و رقابت با سایر محصولات مشابه باید استراتژی را در نظر گرفت که به ارزش افزوده بالا دست یافت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *