تسمه آلومینیوم آلیاژی

تسمه آلومینیوم آلیاژی ۷۰۰۰ بازار قلعه مرغی

تسمه آلومینیوم آلیاژی، گرد و لوله گروه ۷۰۰۰ و ۶۰۰۰ با آلیاژ های ۷۰۷۵، ۲۰۲۴، ۶۰۶۳ و ۶۰۶۱ از درب کارخانه و فروشنده های بازار قلعه مرغی و پامنار خرید و فروش می گردد.

تسمه آلومینیوم آلیاژی در گروه های آلیاژ مختلف و بنا بر نیاز صنایع و مشتری با ضخامت و سایز های مختلف تولید می گردند. عرض تسمه بیشتر با ضریب ۱۰۰ میلیمتر و در طول شاخه های ۳ و ۶ متری تولید و عرضه می گردند.

سفارش تسمه با مشخصات اختصاصی و مورد نیاز امکان پذیر است ولی باید دارای حداقل مقدار و تناژ قابل توجه باشد تا بتوان در مورد آن اقدام نمود.  

سایز های تسمه و چهارپهلو آلومینیومی

نحوه خرید تسمه آلومینیوم

تسمه های پر مصرف و متداول آلومینیوم در بازار تهران انبار شده و با متراژ مورد نیاز به فروش می رسد. برای این منظور کافی است مشخصات مورد نظر خود را برای همکاران ما در واحد فروش ارسال نمایید.

برای خرید کافی است اطلاعات زیر را برای ما ارسال نمایید:

  • سایز
  • طول شاخه
  • گرید آلیاژی
  • مقدار مورد نیاز
  • عملیات حرارتی و…

کارخانه تولید تسمه آلومینیوم

تسمه های آلومینیوم در کارخانه های اراک برای تولید بسیاری از وسایل ساخته شده و به صورت مستقیم در بازار سراسر کشور عرضه می شود.

تسمه های آلومینیوم در کارخانه های اراک تولید شده و برای مصرف کننده در سراسر کشور ارسال می شود.

از این محصول برای تولید بسیاری از وسایل استفاده شده و دارای کاربرد های صنعتی و ساختمانی بسیاری می باشد.

برای تولید آلومینیوم از سری های مختلف آلیاژی جهت بالا بردن استحکام استفاده می شود که این گروه ها بر اساس شماره سریال هایی قابل تمایز می باشد.

آلومینیوم را می توان به عنوان یکی از اصلی ترین وسایل و مواد اولیه برای تولید بسیاری از وسایل عنوان کرد. این فلز در انواع مختلفی تولید شده و در بازار سراسر کشور عرضه می شود

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *