خرده فروشی بدون واسطه سپری آلومینیومی

خرده فروشی بدون واسطه سپری آلومینیومی بازار قلعه مرغی تهران

خرده فروشی بدون واسطه سپری آلومینیومی بازار قلعه مرغی تهران با قیمت مناسب تر در آلیاژ های ۲۰۲۴ ، ۶۰۶۱ ، ۶۰۶۳ ، ۷۰۷۵ ، ۳۱۰۵ و … از طریق سایت اینترنتی عرضه می دارد.

سپری آلومینیوم یا همان پروفیل T یک مقطع پر کاربرد و مهم در ساختمان سازی و صنعت به حساب می آیند. سپری ها دارای بال و جان باریکی می باشند و به شکل T لاتین طراحی شده اند.

مشخصات و انواع سپری آلومینیومی

سپری ها در صنایع ساختمان سازی بسیار کاربرد دارند و در صنعت نیز از آنها استفاده های بسیاری شده است. سپری ها به دو شکل پرسی و فابریک تولید می شوند که هر کدام در موارد خاصی کاربرد دارند.

سپری ها دارای ضخامت ها و اندازه های مختلفی می باشند که سپری با ضخامت ۲ میلی متر بسیار کاربردی تر می باشد. دیواره ی سپری ها با لبه ی آنها معمولا برابر می باشد و بر این اساس به آنها نمره می دهند.

پروفیل آلومینیوم

کارخانه تولید کننده سپری آلومینیومی

کارخانه های تولید کننده ی انواع سپری این محصول را با کیفیت بالا و با تنوع بالا طبق استاندارد های جهانی تولید و در بازار ارائه می دهند. این محصول دارای مقاطع مختلف و ضخامت های مختلف متناسب با کاربرد های مختلف تولید می شود.

سپری در جنس های مختلفی مانند آهن ، آلومینیوم ، مس ، استیل و برنج تولید می شوند که کاربردی ترین آنها سپری های آلومینیومی و آهنی می باشد.

سپری ها همچنین به دو روش نورد سرد و گرم نیز تولید می شوند. بیشتر سپری ها به روش نورد گرم تولید می شوند و شامل مراحل تولید پیشرفته  تری نسبت به نورد سرد می باشد.

ویژگی های سپری آلومینیوم

سپری آلومینیومی دارای استحکام بالایی می باشد و مقاومت زیادی نیز در برابر رطوبت و ضربه دارند. از سپری های آلومینیومی بیشتر در موارد رو کاری استفاده می شود.

کاربرد های سپری آلومینیوم

از کاربرد های سپری های آلومینیومی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • در ساخت سقف های کاذب
  • حمام و آشپزخانه
  • در صنعت ساختمان سازی
  • تولید درب و پنجره
  • تولید اسکلت گلخانه ها و نور گیر ها
  • اتصالات پل به ستون

انواع سپری آلومینیومی با آلیاژ های مختلف و اندازه های گوناگون در بازار قلعه مرغی تهران موجود می باشد.

خریداران این محصول می توانند جهت خرید سپری مورد نیاز خود به بازار قلعه مرغی تهران مراجعه نمایند.

کاتالوگ پروفیل آلومینیوم

برای مشاهده مقاطع آلومینیومی که قالب های ان موجود است لینک زیر را باز نموده و دانلود نمایید.

خرده فروشی بدون واسطه سپری آلومینیومی بازار قلعه مرغی تهران

بازار قلعه مرغی تهران انواع سپری آلومینیومی را با آلیاژ های مختلف به صورت خورده فروشی و عمده از طریق سایت اینترنتی نیز ارائه می دهد.

خریداران می توانند به راحتی و بدون واسطه این محصول را از طریق سایت اینترنتی و به صورت آنلاین خریداری نمایند. تنها کافیست به سایت مراجعه کرده و مشخصات سپری مورد نیاز خود را ثبت نمایند. پس از ثبت سفارش مشتری سپری آلومینیومی مورد نظر در کمترین زمان توسط باربری ها به محل ثبت شده ارسال می گردد.

امتیاز
  • ستاره
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *