فروشنده تیغه کرکره آلومینیوم ۸۰ رادا آکرول

یکی از طرح های تیغه کرکره آلومینیوم سایز ۸۰ رادا می باشد. این مقطع توسط شرکت آکرول از طریق اکسترود بیلت استاندارد ۶۰۶۳ تولید می گردد. بیشترین عرض و ارتفاع قابل نصب از طریق این نوع تیغه ۵ متر است که مساحتی بالغ بر ۲۵ متر مربع را پوشش می دهد. شرکت آکرول در تعداد محدودی از شهر های کشور دارای نمایندگی است و بیشتر تولیدات این شرکت توسط دفتر فروش این شرکت عرضه می گردد.

قیمت تیغه آلومینیوم آکرول:

تیغه کرکره آکرول اراک مانند سایر محصولات آلومینیومی بر گرفته از قیمت روز آلومینیوم در بورس کشور و بازار مشخص می شود و برای اطلاع از آخرین و به روز ترین قیمت تیغه بهتر است با همکاران ما در ارتباط باشید.  

نصب تیغه کرکره آلومینیوم آکرول اراک

تیغه کرکره آلومینیوم آکرول و هوشمند اراک با مقطع تخت و قوس و سایز ۶۰، ۸۰ و ۱۰۰ نصب در شهر های اقصی نقاط کشور به فروش می رسد. تیغه کرکره ۶۰ آکرول به صورت استاندارد و اکسترود شده از بیلت ۶۰۶۳ قابل نصب بر روی دهانه هایی با بیشترین عرض ۷٫۵ متر و ارتفاع ۶ متر می باشد. لذا بیشترین مساحت قابل نصب با این نوع تیغه حدود ۴۵ متر می باشد.

خرید تیغه کرکره آلومینیوم:

کرکره آلومینیوم آکرول به صورت متراژ و تناژ خرید و فروش می شود. برای خرید تناژ تیغه کرکره مقدار آن را مشخص نموده و با مقطع مورد نظر ارسال نمایید. برای خرید و نصب کرکره آلومینیومی برای دهانه ی مغازه و یا پارکینگ بهتر است تکنسین مربوطه سایز دقیق آن را مشخص نموده و با مشخص نمودن موتور مورد نیاز به همکاران ما اطلاع دهید.  

نحوه خرید تیغه آلومینیوم کرکره هوشمند آکرول

برای اطلاع از نحوه خرید تیغه آلومینیوم کرکره برقی هوشمند آکرول اراک همین الان تماس بگیرید. تیغه های سایز ۸۰ دارای مصرف بیشتر هستند که برند آکرول طرح و مقاطع مختلفی از آن را تولید و عرضه می نماید. هر یک از مقاطع تیغه آکرول با تیغه انتهایی و ریل به صورت متری و مونتاژ شده به فروش می رسد. خرید وزنی و به صورت شاخه آکرول فقط با تناژ بالا قابل عرضه است که در صورت نیاز با مشخص نمودن مقدار، سایز و طرح تیغه، رنگ و طول شاخه می توانید سفارش خود را به ثبت برسانید. تیغه آکرول با رنگ استانیک مطابق کد های استاندارد و به صورت آنادایز پوشش داده می شوند که برای مختص کردن رنگ لازم است کد آن را برای همکاران ما ارسال نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *