فروشنده میلگرد آلومینیومی خوش تراش

فروشنده میلگرد آلومینیومی خوش تراش سری ۷۰۰۰ در بازار تهران

فروشنده میلگرد آلومینیومی خوش تراش سری ۷۰۰۰ در بازار تهران محصولات خود را با قیمت مناسب از طریق سایت اینترنتی به فروش می رساند.

آلومینیوم فلز ارزشمندی است و در جهان بسیار رایج می باشد و یکی از مواد اولیه ی اکثر کارخانه ها محسوب می گردد. این فلز به فراوانی در پوسته ی زمین یافت میشود و پس از استخراج مورد کاربرد قرار میگیرد.

فلز آلومینیوم در دما های بالا دارای استحکام پایینی می باشد و در دماهای پایین و زیر صفر استحکام آن افزایش می یابد همچنین آلیاژ های آلومینیوم رسانای خوبی برای الکتریسیته می باشند.

میلگرد آلومینیوم چیست؟

میلگرد های آلومینیوم نوعی از سازه های آلومینیومی می باشند که به شکل میله هایی گرد و توپر طراحی شده اند و کاربرد های بسیاری در صنایع مختلف دارند.

میلگرد های آلومینیومی دارای آلیاژ های مختلفی بسته به نوع کاربرد خود دارند که دارای استحکام و انعطاف پذیری بالایی می باشند.

میلگرد ها با روش های مختلفی تولید می شوند که این روش ها باید دارای استاندارد ها و کیفیت های لازم باشند.

سایز و وزن گرد آلومینیوم

کاربرد های میلگرد آلومینیوم

میلگرد آلومینیومی در مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند که برخی از این کاربرد ها در زیر نام برده شده اند که به بررسی آنها می پردازیم.

  • صنایع دریایی
  • صنایع ساختمانی
  • کشتی سازی
  • صنعت هوایی و ساخت فضا پیما ها
میلگرد آلومینیوم گروه آلیاژی 7000

ویژگی های میلگرد آلومینیوم

میلگرد آلومینیوم دارای ویژگی های بسیاری می باشد که سبب شده است که در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار گیرند. برخی از این ویژگی ها شامل موارد زیر می باشند.

  • قابلیت جوش پذیری
  • مقاومت بالا در برابر خوردگی
  • استحکام بالا در برابر ضربه و تحمل وزن بالا
  • ضد زنگ و قابل برش کاری

در تولید میلگرد از طی فرایند های آن از مقداری فولاد نیز استفاده میشود و پس از سرد شدن در کاربرد های خاصی استفاده میشود. در تولید میلگرد آلومینیومی دو تا چند آلیاژ با هم ترکیب میشوند تا استحکام و مقاومت آنها بالا تر رود.

آلومینیوم آلیاژ ۷۰۰۰

آلومینیوم آلیاژ ۷۰۰۰ دارای عناصر روی و منیزیم می باشد که از عناصر اصلی این فلز می باشند. این آلیاژ از آلومینیوم دارای قابلیت جوشکاری نیز می باشد و در تولید ابزار هایی مانند ورق آلومینیومی، تسمه، لوله و … استفاده میشوند.

ویژگی های آلومینیوم آلیاژ ۷۰۰۰

آلیاژ سری ۷۰۰۰ آلومینیوم دارای استحکام بالا و چگالی کم، هدایت کننده ی جریان الکتریکی و هدایت حرارتی، مقاومت در برابر زنگ ضدگی و سبکی و شکل پذیری بالا می باشد.

این آلیاژ از آلومینیوم به دلیل استحکام و مقاومت خوبی که دارند بیشتر در صنعت خودرو سازی و حمل و نقل های دریایی مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید گرد آلومینیومی آلیاژی

فروشنده میلگرد آلومینیومی خوش تراش

فروشنده ی میلگرد آلومینیومی خوش تراش سری ۷۰۰۰ در بازار تهران محصولات خود را با کیفیت بالا و تنوع بالا متناسب با نیاز بازار با قیمتی مناسب به فروش می رساند.

فروشنده ی این محصول انواع میلگرد آلومینیومی را با قیمت مناسب تر و بی واسطه توسط سایت اینترنتی به صورت آنلاین برای راحتی مشتریان ارائه می دهد.

خریداران می توانند در هر مکان و هر زمان تنها با مراجعه به سایت اینترنتی فروش انواع میلگرد آلومینیوم، میلگرد آلومینیومی مورد نیاز خود را سفارش دهند تا در اسرع وقت در محل مورد نظر مشتری ارسال گردد.

ویدئو تراش گرد آلومینیومی و برنجی با جوش اصطحکاکی

امتیاز
  • ستاره
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (2 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *