قیمت روز کرکره آلومینیوم غضروف دار

قیمت روز کرکره آلومینیوم تیغه غضروف دار اراک

قیمت روز کرکره آلومینیوم تیغه غضروف دار اراک و تهران، اصفهان، شیراز و مشهد ه این محصول را باکیفیت بالا و در ابعاد مختلف با هزینه مقرون به صرفه عرضه می کند. تیغه آلومینیوم کرکره برقی به روش اکستروژه از از بیلت استاندارد آلومینیوم ساخته می شود.

مزایای تیغه کرکره آلومینیوم

  • استحکام و سختی بالا
  • زیبایی
  • کیفیت مناسب زیر سازی و رنگ
  •  امنیت بالا
  • کیفیت مناسب مونتاژ و بسته بندی
  • تنوع در تولید
  • و…

سایز انواع تیغه کرکره آلومینیومی

تیغه های آلومینیومی در سایز های مختلف که بیشتر سایزهای ۱۰۰ ،۸۰ ،۶۰ موجود است و هر کدام کارایی خود را دارند که در زیر به مشخصات آن ها می پردازیم:

تیغه کرکره سایز ۶۰: مورد استفاده در کرکره برقی پنجره و پارکینگ های کوچک می باشد.حداکثر تا ابعاد ( عرض ۵)×( ارتفاع ۵) متر قابل نصب است.

تیغه کرکره سایز ۸۰: مورد استفاده بیشتر در کرکره برقی پارکینگ ها و کرکره برقی مغازه ها می باشد که حداکثر ابعاد مجاز در نصب این نوع کرکره برقی (عرض۶)×(ارتفاع ۵.۵) متر است. این نوع تیغه ها به صورت یک پل و دو پل موجود می باشد؛ که از نوع دو پل آن به دلیل استقامت وامنیت بیش تر استفاده می شود.

تیغه کرکره سایز ۱۰۰: برای مغازه ها با سایز های دهنه بزرگ و یا کرکره برقی سوله نصب می گردد. حداکثرابعاد مجاز در نصب (عرض۷) × (ارتفاع۷) می باشد.

تیغه کرکره سایز ۱۴۵ است که کرکره برقی های خیلی بزرگ مثل: کرکره برقی های فروشگاهی و صنعتی و تا ابعاد (عرض۱۲) × (ارتفاع ۱۲) قابل نصب است.

کرکره آلومینیوم غضروف دار

تیغه کرکره غضروف دار

این نوع تیغه کرکره که مابین دو تیغه ، یک قطعه و اصل ( غضروف آلومینیوم با مقطع S ) قرار می گیرد و علاوه بر زیبایی باعث کاهش صدا و حرکت نرم می شود . بهترین نوع تیغه کرکره غضروفی برای کرکره برقی های سایز کوچک و متوسط تیغه غضروفی سایز ۹۰ ( ۷۰ تیغه + ۲۰ غضروف ) می باشد.

تیغه های کرکره برقی غضروف دار درجه یک معمولاً به ازای هر متر مربع ۱۰ الی ۱۱ کیلوگرم وزن دارند و که این تیغه ها با موتور ساید استفاده می شود چون وزن آنها بالا است. این تیغه ها نسبت به تیغه های نرمال بسیار کم صداتر و عمر آنها بیشتر است.

نمایندگی قیمت روز کرکره آلومینیوم تیغه غضروف دار اراک

شهرستان اراک با توجه به اینکه از قطب های صنعتی کشور می یاشد در ساخت کرکره آلومینیوم تیغه غضروف دار در انواع مختلف و کیفیت بالا بزرگترین تولید کننده تیغه های آلومینیومی غضروف دار کرکره برقی به حساب می آید.

نحوه ارتباط با قیمت روز کرکره آلومینیوم تیغه غضروف دار اراک

متقاضیان می توانند با توجه به نیاز و سلایق و کاربرد محصول خود با توجه به ابعاد درخواستی و جنس مورد نیاز و نوع تیغه از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشند.