قیمت فروش لوله آلومینیومی سری 6000

قیمت فروش لوله آلومینیومی سری ۶۰۰۰ سایز کلفت بار و ریز بار

قیمت فروش لوله آلومینیومی سری ۶۰۰۰ سایز کلفت بار و ریز بار با قیمتی مقرون به صرفه تر در سایت اینترنتی فروش قرار می گیرند.

آلومینیوم فلزی با ویژگی های فوق العاده می باشد که به دلیل همین ویژگی ها دارای کاربرد بسیار گسترده ای در صنایع مختلف می باشد.

موارد استفاده از آلومینیوم

از آلومینیوم قطعات آلومینیومی بسیاری تولید می شود که از این قطعات در تولید محصول نهایی در کارخانه ها و کارگاه های تولیدی دیگر استفاده میشود.

میلگرد، لوله، ورق، چهار پهلو و پروفیل از جمله محصولات آلومینیومی می باشد که معروف ترین و متنوع ترین آنها پروفیل آلومینیومی می باشد.

لوله های آلومینیوم یکی از محصولات آلومینیومی می باشد که در قطر ها و اندازه های مختلف تولید میشوند و مورد استفاده ی صنایع گوناگون برای تولید محصولات نهایی استفاده میشود.

لوله های آلومینیومی برای هر شخص یا کارخانه تعداد مصارف متعددی را ایجاد می کند. این امر سبب شده که شخص یا کارخانه میزان توجه و حواس خود را برای ارزیابی لوله های آلومینیومی دو چندان کند.

کاربرد لوله آلومینیوم در صنایع مختلف

در ابتدا با کارایی لوله آلومینیوم آشنا می شویم. از این لوله ها در صنایع مختلفی استفاده می شود.

مانند: صنعت ساختمان – صنعت هوا فضا – صنعت نظامی – صنایع شیمیایی – کشاورزی و … . از این لوله ها همچنین برای سوخت رسانی و انتقال روغن در موتور هواپیما استفاده می شود.

وزن سبک این لوله ها باعث شده که از آن در صنعت هوا فضا استفاده شود که به نوعی زمینه را برای پیشرفت در این بحث فراهم کرده است.

متریال آلومینیوم از معروف ترین اجناس لوله های آلومینیومی صنعتی است که در مسیر تولید محصولاتی که در صنعت نفت و صنعت گاز و صنایع نیروگاهی ساخته می شوند، استفاده می شود.

کارخانه تولید لوله آلومینیوم 6063

انواع لوله آلومینیومی

این لوله ها انواعی دارند که به دو شکل لوله های جوشی و لوله های بدون درز به کار می روند. لوله های آلومینیومی بدون درز با خالی کردن داخل یک پروفیل تو پر ساخته می شود.

و اما لوله های آلومینیومی جوشی که نوعی دیگر از لوله های آلومینومی است به طور کلی به دو بخش لوله های آلومینیومی جوشی چرخشی و لوله های آلومینیومی جوشی طولی تقسیم می شود.

البته در اقصی نقاط جهان لوله های آلومینیومی بدون درز را به لوله های آلومینیومی جوشی ترجیح می دهند.

دلیل این برتری این است که لوله های آلومینیومی بدون درز یکپارچگی خاصی دارند که لوله های الومینیومی جوشی از این ویژگی محروم هستند.

قطر خارجی و ضخامت انواع لوله آلومینیوم

برای ارزیابی این لوله ها باید به اجزای این لوله نظیر ضخامت لوله، جنس لوله، سایز لوله، طول لوله، انتهای لوله در زمان خرید توجه کرد.

ویژگی آلومینیومی سری ۶۰۰۰

از عناصر مهم و اساسی آلیاژ ۶۰۰۰ منیزیم و سیلیکون می باشد که با توجه به کاربرد مقدار این آلیاژ ها به آلومینیوم استفاده میشود.

کاربرد آلومینیوم سری ۶۰۰۰

آلومینیوم سری ۶۰۰۰ دارای کاربرد های ساختمانی می باشد و به دلیل عایقی و استحکامی که دارد در رادیاتور سازی و در ساخت مبلمان ها، نرده ها و پنجره ها استفاده میشود.

قیمت فروش لوله آلومینیومی سری ۶۰۰۰ سایز کلفت بار و ریز بار

لوله آلومینیومی سری ۶۰۰۰ در سایز های کلفت بار و ریز بار با قیمت روز محاسبه و در سایت اینترنتی فروش قرار می گیرند. این لوله ها بر اساس وزن، ضخامت، نوع آلیاژ به کار برده شده، سایز لوله و قیمت روز آلومینیوم نرخ گذاری میشود.

خریداران لوله آلومینیوم سری ۶۰۰۰ در سایز های کلفت بار و ریز بار می توانند برای اطلاع راحت از قیمت ها به سایت اینترنتی فروش مراجعه نمایند.

امتیاز
  • ستاره
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *