کارخانه تولید شمش آلومینیوم آلیاژ 357 مشهد

قیمت ورق آلومینیوم آلیاژ ۲۰۲۴ تهران

ورق آلومینیوم آلیاژ ۲۰۲۴ ، ۵۰۸۳ و ۷۰۷۵ تولید کارخانه های اروپایی، آمریکایی و چینی با قیمت روز از بازار تهران به فروش می رسد. ورق آلومینیوم آلیاژ ۲۰۲۴ با تمپر های مختلفی تولید و عرضه می گردد. یکی از تمپر هایی که با عملیات های مناسب ایجاد می شود T3 می باشد.

از ورق تمپر شده با این وضعیت زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که یک مقاومت بالا با وزن کمتر مور نیاز است. از نمونه مصارف آن در بدنه هواپیما و بخصوص بال آن می باشد.  

فروشنده ورق آلومینیوم آلیاژ ۲۰۲۴

ورق آلومینیوم ۲۰۲۴ تولید کشورهای چین و اروپایی می باشند. انواع مختلف ورق های آلومینیومی به صورت ساده و آلیاژی به صورت مستقیم از کارخانه های تولید کننده در داخل و خارج از کشور و همچنین فروشنده های دسته اول در بازار های مختلف کشور به خصوص تهران عرضه می گردد.

آنالیز و خواص فیزیکی و شیمیایی آلومینیوم آلیاژ ۲۰۲۴

آنالیز آلومینیوم آلیاژ ۲۰۲۴

خواص مکانیکی آلومینیوم آلیاژ ۲۰۲۴

خواص فیزیکی آلومینیوم آلیاژ ۲۰۲۴

فیلم تست کشش آلیاژ آلومینیوم ۲۰۲۴-T4

نمایندگی فروش ورق آلومینیوم آلیاژ ۲۰۲۴ تهران

نمایندگی فروش ورق آلومینیوم آلیاژ ۲۰۲۴ در تهران مشغول به فعالیت می باشد. این محصول به دلیل استقامت بالا و قیمت مناسب بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

ورق آلومینیوم آلیاژ ۲۰۲۴ از خلوص بالایی برخوردار می باشد. نمایندگی فروش این محصول در بازار تهران در حال عرضه می باشد. این نوع ورق برای استفاده در صنایع تولید می گردد.

دلیل مصرف ورق آلومینیوم آلیاژ ۲۰۲۴ وزن سبک و استحکام و مقاومت بالا در مقابل حرارت و آب خوردگی می باشد. این محصول به دلیل اضافه کردن مقداری فلز بسیار محکم تر شده است.

قیمت این ورق ها در نمایندگی فروش به روز و مناسب با نرخ بازار می باشد. برای تهیه می توان به مراکز فروش این محصول مراجعه نمود.

ویدئو ماشینکاری پلیت آلومینیومی ۲۰۲۴ با دستگاه میتسوبیشی

1 پاسخ
  1. شفیعی
    شفیعی گفته:

    سلام
    میخواستم قیمت کیلویی ورق الومیتیم ۷۰۷۵ تی ۶ با ضخامت های ۶ میل و ۱۵ سانت در صورت داشتن رو بدانم.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *