نصب بوم از روز زمین در باغ کونت

نصب بوم از روز زمین در باغ کونت

نصب بوم از روز زمین در باغ کونت

در جشن روز زمین (شنبه ۲۲ آوریل)، یک تاسیسات چشم نواز در کاونت گاردن برای افزایش آگاهی در مورد اهمیت بازیافت آشکار شده است.

ساخته شده از بیش از ۷۰۰ قوطی نوشیدنی – “The #EveryCanCounts CANvas” – توسط برنامه غیرانتفاعی بازیافت، Every Can Counts، با مشارکت کاونت گاردن راه اندازی شده است.

«CANvas» توسط هنرمند مشهور خیابانی، Jimmy C، با طراحی سفارشی روز زمین برای افزایش آگاهی در مورد قابلیت بازیافت بی‌نهایت آلومینیوم و تشویق مردم به بازیافت قوطی‌های نوشیدنی خود در هر کجا که هستند، زنده شده است.

این چیدمان در میدان شمالی کاونت گاردن قرار دارد و تا روز سه شنبه ۲۵ آوریل، زمانی که جیمی سی برای نقاشی «CANvas» جدید پیش از تعطیلات آخر هفته تاج گذاری برمی‌گردد، به نمایش گذاشته می‌شود.

به عنوان بخشی از این پروژه، Every Can Counts همچنین یک قرعه کشی جوایز هشتگ برگزار می کند که در آن از رهگذران دعوت می شود تا عکسی از نصب را با هشتگ #EveryCanCounts در رسانه های اجتماعی پست کنند و هر Can Counts را در اینستاگرام، فیس بوک یا توییتر تگ کنند. شانس برنده شدن یک کارت هدیه ۱۰۰ پوندی One4All.

کریس لاتهام وارد، مدیر برنامه Every Can Counts، گفت: «ما بسیار هیجان‌زده هستیم که دوباره با کاونت گاردن همکاری کنیم و روز زمین را با رونمایی از نصب کاملاً جدیدمان «CANvas» جشن بگیریم.
“روز زمین در مورد تشویق اقدامات جهانی برای کمک به منافع محیط زیست و حفظ سیاره است، و بازیافت قوطی های خالی نوشیدنی کاری است که همه ما به راحتی می توانیم انجام دهیم.

آلومینیوم بی نهایت قابل بازیافت است و هر قوطی خالی را می توان تنها در ۶۰ روز بازیافت کرد و در قفسه مغازه به عنوان یک قوطی کاملاً جدید بازگرداند. هر قوطی بازیافتی ردپای کربن قوطی بعدی را نیز کاهش می‌دهد، بنابراین اقدامات کوچکی مانند بازیافت واقعاً به ایجاد تفاوت بزرگ کمک می‌کند.

Every Can Counts یک مشارکت منحصر به فرد است که بین تولیدکنندگان قوطی نوشیدنی و صنعت بازیافت گسترده‌تر شکل گرفته است، همه با هدف دستیابی به نرخ بازیافت ۱۰۰٪ برای قوطی‌های نوشیدنی.
این برنامه اهمیت بازیافت قوطی‌های نوشیدنی را بیان می‌کند و برای آسان‌تر کردن بازیافت قوطی‌های خالی مصرف‌کنندگان در حالی که خارج از خانه هستند، کار می‌کند. تیم سفیران آن پیام بازیافت را پخش می‌کنند و قوطی‌ها را در بسیاری از رویدادهای عمومی در طول سال جمع‌آوری می‌کنند، و این برنامه همچنین یک طرح جایزه قوطی سبز را اجرا می‌کند که تلاش‌های بازیافت کسب‌وکارهای محلی، گروه‌های اجتماعی و موسسات خیریه را به رسمیت می‌شناسد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *