ورق آلومینیوم پارس آلومان

کارخانه تولید ورق آلومینیوم آلیاژ ۶۰۶۱

ورق آلومینیوم آلیاژ ۶۰۶۱ تولید شده در کارخانه اروپا، چین و ایرانی با قیمت ارزان در تهران، اصفهان و تبریز به فروش می رسد. ورق های آلیاژ ۶۰۶۱ قابلیت زیادی در ماشین کاری دارند و بیشتر قطعات از این ورق تولید می گردد. ورق های ۶۰۶۱ با تمپر های T6 و T6 عملیات می شوند و در صورت نیاز مشتری به ابعاد کوچکتری از آن با اندازه مورد نیاز برش می خورند. برای خرید ورق با برش های متنوع می بایست جهت حداقل نمودن پرت و دور ریز کل ابعاد را با لیست مشخص برای همکاران ما ارسال نمایید تا با چیدمان صحیح حداقل ضایعات را داشته باشد. تعدادی از کارخانه های تولید ورق آلومینیوم آلیاژی در اراک و سایر شهر ها وجود دارند که با شرایط خاص اقدام به تولید انواع ورق می نمایند.  

نمایندگی فروش ورق آلومینیوم آلیاژ ۶۰۶۱

ورق آلومینیوم آلیاژ ۶۰۶۱ با ضخامت، ابعاد و برند های گوناگون در نمایندگی فروش در شهر های سراسر کشور عرضه می گردد. از ورق های گروه ۶۰۰۰ به صورت ساده و با ضخامت های مختلف برای ماشین کاری استفاده می شود. ورق های آجدار این گروه شامل آلیاژ های ۶۰۰۵ و ۶۰۰۹ می باشد. در این گروه ترکیبات آلیاژی از منیزم و سیلیکون استفاده می شود. ورق آجدار تولید شده در این گروه دارای خصوصیات ضد خوردگی و اکسیداسیون هستند و به صورت گسترده ای در صنایع خودرو سازی استفاده می شود. برای خرید یا ثبت سفارش انواع ورق آلومینیومی با ضخامت ، ابعاد و آلیاژ های مختلف با ما در ارتباط باشید.  

 فروش ورق آلومینیوم آلیاژی ۶۰۶۱ اروپایی

ورق آلومینیوم آلیاژی ۶۰۶۱ با ضخامت و ابعاد گوناگون تولید ایران، چین و کشور های اروپایی با قیمت مناسب و بدون واسطه به فروش می رسد. ورق های آلومینیوم ۶۰۶۱ با طیف گسترده ای از مشخصات مختلف و از مواد و عناصر خاص آن در کارخانه های ایرانی و خارجی تولید می گردد. از ورق های آلیاژ ۶۰۶۱ در صنایع مختلف و متنوع صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه قابلیت ماشین کاری این آلیاژ از آن در ساخت ماشین آلات و دستگاه ها متنوع کاربرد دارد. شما می توانید ورق های آلیاژی را به صورت مستقیم از کارخانه و یا از بازار قلعه مرغی، پامنار و بازار آلومینیوم و استیل تهران خریداری نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *