تیغه آلومینیوم کرکره بدون صدا

فروشنده تیغه کرکره آلومینیوم هوشمند آکرول اراک

امروزه استقبال زیادی از درب های کرکره ای برای اماکنی مثل پارکینگ، فروشگاه و مغازه ها و فراخور کاربرد در بسیاری جاهای دیگر استفاه می گردد تیغه آلومینیومی آکرول یکی برترین و با کیفیت ترین نوع تیغه است که بیشتر به مشتریان پیشنهاد می گردد از این نوع تیغه برای پروژه خود استفاده نمایند فابریک و استاندارد بودن تیغه و اکسترود از بیلت ۶۰۶۳ باعث می شود بعد از مدت ها استفاده دچار سر و صدا نشده و با تضمین نصب می گردد.  

خریدار تیغه کرکره هوشمند آلومینیوم آکرول

تیغه آلومینیوم کرکره هوشمند برقی آکرول اراک بدون واسطه از درب کارخانه تحویل خریدار می گردد. تیغه های ۱۰۰ قوس برای دهنه های بیشتر از ۴۵ متر مربع و با ابعاد زیاد مورد مصرف و مونتاژ قرار می گیرند و برای دهنه های کوچک با توجه به هزینه بیشتر و ظاهری نا زیبا پیشنهاد نمی شود بیشترین عرض قابل نصب برای تیغه های ۱۰۰ حدود ۶ متر و به طور دقیق تر ۵٫۷ متر مربع است و برای ارتفاع همان ۶ متر مناسب است تیغه های تولیدی اراک را می توانید با بهترین کیفیت و جنس مستقیم و بدون واسطه از دفاتر فروش و نمایندگی ها خریداری کنید.  

روش خرید تیغه کرکره آلومینیوم بی صدا استاندارد

برای اطلاع از نحوه خرید و فروش تیغه کرکره آلومینیوم با تضمین بی صدا و استاندارد کلیک کنید. تیغه های کرکره آلومینیومی از نظر کیفیت و دوام دارای تنوع بسیاری هستند و برخی شرکت ها بر این تصور هستند که برای رقابت باید فقط قیمت را کاهش داده و به کیفیت محصولات خود اهمیتی نمی دهند. همین امر باعث می شود روز به روز از مشتریان آنها کاسته شده و از گردونه رقابت حذف گردند.  

وزن تیغه کرکره آلومینیوم

تیغه های کرکره استاندارد ۸۰ ازحدود ۴ کیلو الی ۶ کیلو هستند و به صورت نرمال درای وزن ۵ تا ۵٫۵ کیلو می باشند. وزن زیاد تضمینی برای بدون صدا بودن تیغه نبوده و نخواهد بود و فقط مواد به کار گرفته شده برای اکسترود و مقدار ایج و سختی می توان در کیفیت کار موثر باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *