گزارش معاملات شمش و بیلت آلومینیوم ایرالکو در بورس ۹۶/۸/۸

شمش آلومینیوم ایرالکو خلوص ۹۹٫۸ و بیلت ۶۰۶۳ تولید شرکت ایرالکو در تاریخ ۹۶/۸/۸ در بورس آلومینیوم عرضه گردید و با بهترین قیمت مورد معامله قرار گرفت.

گزارش معاملات شمش آلومینیوم ایرالکو

  • شمش آلومینیوم = گرید ۹۹/۸۰- ۱۰۰۰p در بلوکهای ۵۰۰ تنی

در بورس کالا امروز میزان ۳۰۰۰ تن شمش آلومینیوم گرید ۹۹/۸۰ در بلوکهای ۵۰۰ تنی با قیمت پایه ۹۳۲۷۷ ریال عرضه شد که برای این کالا ۴۵۰۰ تن تقاضای خرید وارد و با توجه به حجم عرضه بین خریدران رقابت صورت گرفت که در نهایت این کالا با میانگین ۹۳۹۷۹ ریال معامله شد . بالاترین قیمت خرید این کالا ۹۴۶۷۹ ریال به میزان ۵۰۰ تن و پایین ترین نرخ ۹۳۸۳۹ ریال به میزان ۲۵۰۰ تن بود .  

  • شمش آلومینیوم = گرید ۹۹/۸۰- ۱۰۰۰p بصورت عرضه خرد ۲۰ تنی

همچنین امروز در تالار نقره ای ۵۰۰ تن شمش گرید ۹۹/۸۰ ایرالکو در پارتهای ۲۰ تنی با قیمت پایه = ۹۳۲۷۷ ریال عرضه شد که برای این کالا ۷۸۰ تن تقاضای خرید وارد و پس از رقابت بین خریداران این کالا با قیمت میانگین ۹۳۹۰۰ ریال بفروش رسید .  

گزارش معاملات بیلت آلومینیوم ۷ اینچ آلیاژ ۶۰۶۳ ایرالکو

از عرضه های صورت گرفته در تالار بورس عرضه ۱۰۰۰ تن بیلت ۷″ آلیاژ ۶۰۶۳ ایرالکو بود که در پارت های ۲۰ تنی و با قیمت پایه = ۹۹۱۶۴ ریال عرضه شد که برای این کالا ۱۲۲۰ تن تقاضای خرید وارد و با توجه به نزدیکی میزان عرضه و تقاضا با رقابت جزئی همراه شد و این کالا با قیمت میانگین ۹۹۱۹۱ ریال معامله شد .

برای مشاهده آرشیو معاملات بورس در بخش آلومینیوم به بخش قیمت و سپس عرضه و معاملات بورس آلومینیوم مراجعه فرمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *