خرید گرد آلومینیومی آلیاژی اراک

گرد آلومینیوم آلیاژی تولید کارخانه آلومینات اراک

گرد آلومینیوم آلیاژی تولید کارخانه آلومینات اراک با آلیاژ های متنوع و خواص فیزیکی مورد انتظار با قیمت روز به فروش می رسد.

گرد آلومینیوم (میلگرد و میله) آلیاژی تولید شده در کارخانه آلومینات و نورد اراک با قطر و طول شاخه مختلف بر اساس نیاز مشتری به فروش می رسد.

میلگرد آلومینیوم اراک با قطر های مختلف و مورد نیاز صنایع از بیلت هایی با آلیاژهای گروه ۲۰۰۰، ۵۰۰۰، ۶۰۰۰ و ۷۰۰۰ اکسترود می گردند و پس از انجام سایر عملیات ها به بازار و مشتری عرضه می گردد.

میلگرد های آلومینیومی آلیاژی را می توان مستقیما از درب کارخانه و در حجم کم از بازار تهران در پامنار و قلعه مرغی تهیه نمود.  

قیمت میلگرد آلومینیوم

میلگرد آلومینیومی با توجه به هزینه های تولید و با آلیاژهای مورد استفاه از قیمت های متفاوتی برخوردار هستند که به صورت روزانه و با ارتباط با همکاران اطلاع داده خواهد شد.  

خرید گرد آلومینیوم آلیاژی ۷۰۰۰ مشهد

از گرد آلومینیوم آلیاژی ۷۰۰۰ در صنعت خودرو سازی و ساختمان سازی بسیار استفاده می شود. خرید این محصول از طریق سایت فروش مشهد به صورت شبانه روزی میسر می باشد.

گرد آلومینیوم آلیاژی ۷۰۰۰ را برای استحکام بیشتر با منیزیم و منگنز ترکیب کرده و این امر باعث بالا رقتن قدرت مقاومت آن می شود. این محصول را در مشهد می توان به صورت اینترنتی خرید نمود.

انواع گرد آلومینیوم

گرد آلومینیومی دارای انواع مختلفی است که از لحاظ سایز و آلیاژ دسته بندی می گردد.

در این کاتالوگ قطر میلگرد و وزن آن قابل مشاهده می باشد.

کاربرد گرد آلومینیوم آلیاژی ۷۰۰۰

از گرد آلومینیوم آلیاژی ۷۰۰۰ در صنایع مختلفی از جمله: خودرو سازی و ساختمان سازی استفاده می شود. این محصول از محصولات مهم در صنایع به شمار می آید و بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید این محصول در مشهد از طریق فروشگاه عرضه اینترنتی امکان پذیر می باشد. این روش باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می باشد.

امتیاز
  • ستاره
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *