تسمه آلومینیوم آلیاژی

فروشنده قوطی آلومینیوم بازار قلعه مرغی تهران

انواع قوطی آلومینیوم توسط فروشنده های بازار قلعه مرغی تهران با سایز و آلیاژ های مختلف به صورت عمده و جزئی به فروش می رسد. مقاطع اکسترودی آلومینیوم به شکل مربع و مستطیل را قوطی می نامند و انواع آن در ضخامت و ابعاد مختلف به صورت استاندارد و اختصاصی تولید می شود. از قوطی ها برای تولید سازه های آلومینیومی به صورت قفسه ، فریم و بسیار موارد دیگر استفاده می گردد. قوطی های آلومینیومی را به صورت عمده از کارخانه های تولید کننده و جزئی آن را از بازار های مختلف کشور عرضه می نماییم. برای خرید ارزان انواع محصولات آلومینیومی با شما همراه بوده و تجربه ای خوب را در خاطر شما خواهیم سپرد.  

خرید قوطی آلومینیوم نمایندگی قلعه مرغی تهران

انواع پروفیل آلومینیوم ناودانی، قوطی، سپری و نبشی با ابعاد استاندارد و اختصاصی در کارخانه های اراک تولید و توسط نمایندگی قلعه مرغی تهران عرضه می گردد. بازار خرید و فروش مقاطع آلومینیومی در تهران و منطقه خیابان قلعه مرغی می باشد. انواع پروفیل و لوله با مشخصات مورد نیاز در این منطقه به فروش می رسد. پروفیل های کرونت، شیاردار و سایر مقاطع مهندسی به صورت متر طول و کیلوگرمی در قلعه مرغی تهران به فروش می رسد.  

آلیاژ اکستروژن پروفیل آلومینیوم

آلیاژ مورد استفاده در تولید قوطی های آلومینیومی بیشتر از گروه ۶۰۰۰ و مخصوصا گرید ۶۰۶۳ می باشد. گروه ۶۰۰۰ همان نوع تبدیلی است که آنالیز دقیق آن مشخص نیست و از بازیافت ضایعات سرشاخه پروفیل تولید می گردد  

قیمت قوطی آلومینیوم اراک

قوطی های آلومینیوم اراک با استفاده از آلیاژ های مخصوص مستحکم شده و برای استفاده در صنعت آماده شده اند. قیمت این محصول بر اساس قیمت روز فلز آلومینیوم، ضخامت و آلیاژ های مورد استفاده در آن می باشد. قیمت قوطی های آلومینیوم اراک را می توان از طریق سایت فروش این محصول دریافت کرد. از این قوطی ها در بسیاری از صنایع استفاده می شود که مهم ترین آن ها ساختمان می باشد. همچنین در تولید زیر ساخت و پتروشیمی ها نیز می توان از این محصول استفاده نمود. راه دیگر استعلام قیمت و ثبت سفارش ارتباط تلفنی با کارشناس مرکز فروش می باشد. استفاده های زیادی از آلومینیوم در صنایع مختلف می شود. این محصول نجات دهنده صنعت ساختمان در قرن نوزده و بیستم میلادی در غرب بود و تا امروزه موارد استفاده از آن روز به روز در حال گسترش می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *