قیمت فروش بلوک و پلیت آلومینیومی

قیمت فروش بلوک و پلیت آلومینیومی آلیاژ سری ۷۰۰۰ اراک

پلیت آلومینیومی

قیمت فروش بلوک و پلیت آلومینیومی آلیاژ سری ۷۰۰۰ اراک با نرخ روز محاسبه و در سایت اینترنتی برای اطلاع خریداران قرار داده می شود.

آلومینیوم فلزی سخت با مقاومت بالا میباشد که از میان فلزات دیگر دارای کاربرد و ارزش بالا به ویژه در صنعت میباشد و در انواع مختلفی مثلا میلگرد تولید و در بازار عرضه میگردد.

آلومینیوم نسبت به مس فلزی جوان است که توانسته است با وجود عمر کوتاهی که تا به امروز داشته جایگاه مصرفی و ارزش بالایی را در صنایع مختلف به خود اختصاص دهد.

آنچه که تا امروز باعث شده که آلومینیوم مورد توجه قرار بگیرد خواص فراوان و ویژگی های بی نظیرش میباشد. خواصی که همرا شدن آنها با هم باعث شده که آلومینیوم در کاربرد های مختلفی در اکثر صنایع مورد استفاده قرار گیرد.

گفتنی است آلومینیوم یکی از فلزات دارای کاربرد بالا و دارای ویژگی های فوق العاده میباشد یکی از ویژگی های بی نظیر این فلز قابلیت بازیافت ۱۰۰ درصدی آن میباشد.

بدون آنکه خواص خود را از دست بدهد با خلوص بالا و مانند محصول اولیه بازیافت می یابد که این محصول را متمایز میکند و سبب جذب صنعتگران زیادی به خود میشود.

آلومینیوم در کارخانه ها با عناصر مختلف ترکیب می شود و در آلیاژ های مختلف تولید می شود. هر کدام از آلیاژ های آلومینیوم دارای خواص ویژه ای می باشند که متناسب با کاربرد های مختلف می باشند.

آلومینیوم آلیاژ سری ۷۰۰۰

آلومینیوم با آلیاژ ۷۰۰۰ نسبت به فلزات دیگر از وزن کمتری بر خوردار است و وزن بسیار سبکی دارد. آلومینیوم ۷۰۰۰ یکی از آلیاژ های پر کاربرد آلومینیوم میباشد.

آلیاژ ۷۰۰۰ دارای طیف وسیعی از آلیاژ ها می باشد و میتواند سخت شدن سختی را برای ارائه بالا ترین مقاومت از تمام آلومینیوم های قابل فروش داشته باشد.

از خصوصیات این محصول میتوان به سبکی ، استحکام بالا نسبت به وزن پایین، هدایت الکتریکی و گرمایی، زیبایی ظاهری اشاره کرد.

ویژگی های فیزیکی آلومینیوم آلیاژ ۷۰۰۰

  • هدایت الکتریکی
  • هدایت گرمایی
  • خاصیت مغناطیسی
  • جوش پذیری

آلیاژ های پرکاربرد گروه ۷۰۰۰

  1. ۷۰۰۵
  2. ۷۰۴۹
  3. ۷۰۵۰
  4. ۷۰۷۲
  5. ۷۰۷۵
  6. ۷۱۷۵
  7. ۷۴۷۵

خواص و ویژگی آلومینیوم آلیاژ ۷۰۷۵

آنالیز آلومینیوم آلیاژ ۷۰۷۵

خواص مکانیکی آلومینیوم آلیاژ ۷۰۷۵

خواص فیزیکی آلومینیوم آلیاژ ۷۰۷۵

کاربرد های پلت آلومینیوم

جرم سبک، استحکام بالا، مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدی، سازگاری با محیط زیست و … آلومینیوم سبب شده است تا این فلز در مصارف بسیاری مورد استفاده قرار گیرد. یکی از مصارف آلومینیوم در تولید بلوک و پلیت آلومینیوم می باشد.

پلیت آلومینیوم در مصارف مختلفی استفاده می شود که از کاربرد های مختلف می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • بیشتر برای کارهای ماشینکاری
  • جاییکه استحکام نیازه
  • و …

قیمت فروش بلوک و پلیت آلومینیومی

قیمت فروش بلوک و پلیت آلومینیومی آلیاژ سری ۷۰۰۰ در اراک توسط سایت اینترنتی به صورت روزانه قرار داده میشود.

قیمت این محصول روزانه بر اساس نرخ روز و قیمت آلومینیوم و بسیاری دیگر از عوامل محاسبه می گردد و برای اطلاع خریداران در سایت اینترنتی قرار می گیرد.

جهت اطلاع از قیمت ها خریداران می توانند در هر ساعت از شبانه روز و در هر مکانی که هستند با دسترسی به اینترنت از قیمت ها مطلع شوند و محصول مورد نیاز خود را سفارش دهند.

امتیاز
  • ستاره
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *