لیست قیمت پروفیل آلومینیوم شیاردار

لیست قیمت پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی اراک

لیست قیمت پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی اراک از درب کارخانه و یا فروشگاه تهران در ابعاد مختلف و قیمت مقرون به صرفه عرضه می گردد.

آشنایی با مفهوم شیار (slot) در پروفیل آلومینیوم شیاردار

پروفیل های صنعتی بر اساس شیار هایشان شناسایی می شود. استاندار شیارها ۶-۸-۱۰ میلی میلی متر می باشد. در دهانه شیار پله وجود دارد و بعد دهانه کوچک می شود. منظور از عرض شیار فاصله دهانه پروفیل بعد از پله است.

هدف از پله معمولا قرار دادن یک چرخ یا بلبرینگ روی این قسمت است که نگهدارنده چرخ و یا بلبرینگ هست و معیار دهانه بعد از پله است که داخل شیار وجود دارد.

عرض شیارها متنوع هستند. به عنوان مثال دو تا پروفیل شیاردار با ابعاد ۴۰×۴۰ دارای عرض شیار متفاوت هستند و به این معنا نیست که حتما عرض شیار هر دو یکی باشد و تعریف شده باشد. به همین دلیل باید حتما به عرض شیار توجه کرد. پروفیل شیاردار صنعتی برای تولید انواع قطعات صنعتی کاربرد دارد.

از این پروفیل برای ساخت انواع شاسی ها دستگاه و فریم ها مورد استفاده قرار می گیرد. برای اتصال این پروفیل ها از یراق آلات متنوع استفاده می شود.

از پروفیل های شیاردار صنعتی در محیط های صنعتی که نیاز به میز و فریم، قفسه پایه و سایر محصولات که به صورت آماده وجود ندارد کاربرد زیادی دارد. این نوع پروفیل در طراحی های ویژه سطح مقطع در سایز های مختلف می باشند که با استفاده از یراق آلات اتصال تنها با برش پروفیل امکان ساخت هر نوع فریم را امکان پذیر می سازد. به همین دلیل ساخت فریم و پایه های مختلف با این پروفیل ها بسیار آسان بوده و نیاز به ابزار پیچیده ندارد.

سایز پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی

  •  پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی ۲۰×۲۰
  • پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی ۲۵×۲۵
  • پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی ۳۰×۳۰
  •  پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی ۴۵×۴۵ متوسط
  •  پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی ۴۵×۴۵ سنگین
  •  پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی ۴۵×۶۰ متوسط
  •  پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی ۴۵×۶۰ سنگین
  •  پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی ۴۵×۹۰ سبک
  •  پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی ۴۵×۹۰ سنگین
  •  پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی ۴۰×۸۰
  • پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی ۴۰×۴۰

جدول سایز و وزن پروفیل آلومینیوم شیاردار

کاتالوگ پروفیل آلومینیوم زیگما شیاردار

با توجه به اطلاعات بالا انتخاب نوع پروفیل باید با مشخصات دقیقی همراه باشد تا بتوانیم بهترین خرید را داشته باشیم. کاتالوگ زیر یک مجموعه کامل از استاندارد های موجود است که مشخصات فنی، سایز و وزن هر یک را مشخص نموده است.

نحوه مونتاژ پروفیل آلومینیوم شیاردار مهندسی

در فیلم زیر که یکی از مجموعه ویدئو های کانال آپارات آلوم متال در آپارات می باشد به نحوه ساخت یک میز توسط مونتاژ پروفیل های آلومینیومی خواهیم پرداخت. امیدواریم دیدن این ویدئو نیاز های شما را مرتفع ساخته باشد.

مونتاژ نبشی با پروفیل آلومینیوم شیاردار

نمایندگی لیست قیمت پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی اراک

شهر اراک یکی از قطب های صنعتی به حساب می آید و دارای کارخانه های بزرگی در تولید پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی می باشد که این محصول را با توجه به وجود ماشین آلات دقیق و مدرن، با کیفیت بالا و تنوع زیاد توانسته نیاز بازار را فراهم کند.

متقاضیان می توانند به دو صورت متری و کیلویی و با توجه به نیاز و نوع محصول از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشند.